Gå til innhold

Søsken i samme seng...


Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to yngste barna våres (gutt på 5 år og jente på 3 år) har alltid vært veldig kosete og gode venner. Type klemmer på hverandre, sitter/ligger omtrent oppå hverandre i sofaen osv, og lekser veldig mye og godt sammen. Det er jo bare koselig, og jeg er gald for det :) Men nå har de tatt det enda et hakk videre og vil ofte legge seg i samme seng om kvelden, enten hans eller hennes. Og de sovner også, med armene tett slynget rundt hverandre. Skjønningene :) (vi bærer den som ligger i feil seng inn igjen før vi legger oss selv siden jeg ikke tror de vil sove så godt sammen lenger ut på natten, i hvert fall ikke 5-åringen). Andre som har barn som holder på slik? Kjenner jeg nesten lit litt misunnelig på dem av og til ( :P ), jeg skulle ønske jeg også hadde hatt et søsken tett i alder som jeg kunne vært så knyttet til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, de hadde en periode hvor de ville ligge sammen. Nå er de 8 og 5 så en vanlig liten seng er brått litt liten ;) Men vi har en sånn daybed som kan slåes ut til dobbeltseng og de sover ofte i den i helgene :) er så koselig atte! De er ikke så gode venner til vanlig, så alt av nærkontakt er bonus ;)

Skrevet

De to eldste på 9 og 11 år camper i kjellerstua i helgene her, da sover de i samme seng der nede.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

De to yngste barna våres (gutt på 5 år og jente på 3 år) har alltid vært veldig kosete og gode venner. Type klemmer på hverandre, sitter/ligger omtrent oppå hverandre i sofaen osv, og lekser veldig mye og godt sammen. Det er jo bare koselig, og jeg er gald for det :) Men nå har de tatt det enda et hakk videre og vil ofte legge seg i samme seng om kvelden, enten hans eller hennes. Og de sovner også, med armene tett slynget rundt hverandre. Skjønningene :) (vi bærer den som ligger i feil seng inn igjen før vi legger oss selv siden jeg ikke tror de vil sove så godt sammen lenger ut på natten, i hvert fall ikke 5-åringen). Andre som har barn som holder på slik? Kjenner jeg nesten lit litt misunnelig på dem av og til ( :P ), jeg skulle ønske jeg også hadde hatt et søsken tett i alder som jeg kunne vært så knyttet til.

Ja, gutten og jenta mi på 8 og 6 er sånn som du sier. Gir klemmer støtt og stadig. Ligger i samme seng og spiller ds, men de sover ikke sammen..det hadde aldri gått hehe ;) jenta mi har en tendens til å sparke ned alt som er i samme seng som henne ;)

Skrevet

har ein gutt på 7 og ei jente på 4...de er som søsken flest, både bestevenner og uvenner...men enda de krangler x antall ganger om dagen, ønsker de å sove i samme seng når kvelden kommer. Ganske sjarmerende igrunn :)

Vi har begrensa det til helgene, da d ofte blir litt tull før dei roer seg ned-og man kan lettere tåle det når man ikkje trenger stå opp så tidlig neste dag. Lillesøster går ofte inn i storebror sin seng dersom ho våkner om natta elles i veka-ho har fått beskjed om at d blir for trangt hos meg og pappaen no når eg har voksende mage :)

Barna har by the way 1,20 rammemadrass, så dei har god plass til begge to :)

Skrevet

Jeg har 3 søsken og jeg husker godt at vi ofte sov i hverandre senger da vi var små. Jeg pleide å sove hos storesøsteren min som oftest. Sov godt der og har bare gode minner fra det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...