Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 De to yngste barna våres (gutt på 5 år og jente på 3 år) har alltid vært veldig kosete og gode venner. Type klemmer på hverandre, sitter/ligger omtrent oppå hverandre i sofaen osv, og lekser veldig mye og godt sammen. Det er jo bare koselig, og jeg er gald for det Men nå har de tatt det enda et hakk videre og vil ofte legge seg i samme seng om kvelden, enten hans eller hennes. Og de sovner også, med armene tett slynget rundt hverandre. Skjønningene (vi bærer den som ligger i feil seng inn igjen før vi legger oss selv siden jeg ikke tror de vil sove så godt sammen lenger ut på natten, i hvert fall ikke 5-åringen). Andre som har barn som holder på slik? Kjenner jeg nesten lit litt misunnelig på dem av og til ( ), jeg skulle ønske jeg også hadde hatt et søsken tett i alder som jeg kunne vært så knyttet til.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Ja, de hadde en periode hvor de ville ligge sammen. Nå er de 8 og 5 så en vanlig liten seng er brått litt liten Men vi har en sånn daybed som kan slåes ut til dobbeltseng og de sover ofte i den i helgene er så koselig atte! De er ikke så gode venner til vanlig, så alt av nærkontakt er bonus
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 De to eldste på 9 og 11 år camper i kjellerstua i helgene her, da sover de i samme seng der nede.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 De to yngste barna våres (gutt på 5 år og jente på 3 år) har alltid vært veldig kosete og gode venner. Type klemmer på hverandre, sitter/ligger omtrent oppå hverandre i sofaen osv, og lekser veldig mye og godt sammen. Det er jo bare koselig, og jeg er gald for det Men nå har de tatt det enda et hakk videre og vil ofte legge seg i samme seng om kvelden, enten hans eller hennes. Og de sovner også, med armene tett slynget rundt hverandre. Skjønningene (vi bærer den som ligger i feil seng inn igjen før vi legger oss selv siden jeg ikke tror de vil sove så godt sammen lenger ut på natten, i hvert fall ikke 5-åringen). Andre som har barn som holder på slik? Kjenner jeg nesten lit litt misunnelig på dem av og til ( ), jeg skulle ønske jeg også hadde hatt et søsken tett i alder som jeg kunne vært så knyttet til. Ja, gutten og jenta mi på 8 og 6 er sånn som du sier. Gir klemmer støtt og stadig. Ligger i samme seng og spiller ds, men de sover ikke sammen..det hadde aldri gått hehe jenta mi har en tendens til å sparke ned alt som er i samme seng som henne
løvemamma29 Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 har ein gutt på 7 og ei jente på 4...de er som søsken flest, både bestevenner og uvenner...men enda de krangler x antall ganger om dagen, ønsker de å sove i samme seng når kvelden kommer. Ganske sjarmerende igrunn Vi har begrensa det til helgene, da d ofte blir litt tull før dei roer seg ned-og man kan lettere tåle det når man ikkje trenger stå opp så tidlig neste dag. Lillesøster går ofte inn i storebror sin seng dersom ho våkner om natta elles i veka-ho har fått beskjed om at d blir for trangt hos meg og pappaen no når eg har voksende mage Barna har by the way 1,20 rammemadrass, så dei har god plass til begge to
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har 3 søsken og jeg husker godt at vi ofte sov i hverandre senger da vi var små. Jeg pleide å sove hos storesøsteren min som oftest. Sov godt der og har bare gode minner fra det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå