Gå til innhold

sønn, ble datter :D


snart3-4-5barnsmor.87

Anbefalte innlegg

Hva kan man si, etter målt, veid og sjekket at de får nok næring, tenkte legen bare se rett over kjønnene. Da fikk vi en liten overraskelse, for de han trodde var en gutt for 14 dager siden, er blitt en jente blomster.gif

 

Livmorhalsen var 5,5 (cm eller mm)

 

jentene var vokst 70-90 g på 14 dager :D og ligger på 270 g- 340 g! mega stolt

 

pappan litt "trist" da han var begynt å innstille seg på en lillebror comfort.gif.

 

men nå xxx vi alt for at dette går veien og vi får 3 friske, raske døtre, i slutten av januar

 

fikk masse skryt, men ville ikke jeg skulle drikke særlig med cola ( så de skal vi prøve la helt vær) jeg er litt sånn sier legen noe, er de lov. så da holder vi det :D

 

men da sa mage-følelsen litt feil, for jeg trodde de var 2 jenter og en gutt undrer.gif men sånn skjer

 

en ting som fikk meg virkelig inn på jenter, var kviser! på hele oppsiden av ryggen. Med guttene mine har jeg ikke hatt sånt, så da fikk jeg umiddelbart jente følelse.

 

Nå er litt babytøy " bestilt" på facebook, bytte/kjøpe siden. bare for å vise jeg har troen på dette selv, for jeg er muligens litt for pessimist, og tar de litt for rolig. kan jo ikke stå med tre nyfødte uten noe. Og en familie som må ta helt av for og ordne de da. så litt fikser vi nå, og vist, om, og men finnes de mangen andre som trenger ting

 

men nå må vi tenke litt positivt, og se frem over.

 

Til uken, skal huset vi har sett på en gang, dobbelt sjekkes ( med takst mann) så vi er så spente, gir han klar signal legger vi inn bud!! da er de 15 min til mamman min klemme.gif

 

xxx for oss!

 

039.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Gratulerer med tre, mest sannsynligvis, døtre! :D Måtte inn på bloggen din å titte.......... oh my..... det må ha vært ett lite første sjokk med tre. Tipper det blir hektisk de første årene, men så får de jo myyye glede av hverandre etterhvert :)

 

Har du begynt å ringe/skrive/mase på kommunen om hvilke avlastningstilbud/hjelp de kan gi dere? Er vell vanlig at man får hjemmehjelp el.l? Jeg kan tenke meg at det sikkert er lurt å begynne tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger litt etter på å be kommunen om hjelp, da jeg håper vi flytter 1 des. Men helsesøster har hjulpet og funnet damen jeg må ringe/møte på kommunen osv. Jeg gir de litt tid til, men så må jeg nok komme i gang :-)

 

Kjekt du kikket innom bloggen, viser litt av hva vi går gjennom om dagene :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det går bra! Krysser alt for at de holder seg der til januar og har troen på at dette går bra :) Spennende med oppdatering, lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) ja så kjekt å få beskjed om at alt de velstand så langt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...