ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hva heter det nettbrettet som er egnet til barn? Min mor ville så gjerne kjøpe det til min sønn i julegave, siden storesøster på 5 år har iPad og de krangler om det hele tiden. Og er det noe god kvalitet på det? Er det lik en iPad med wifi og mulighet for å laste ned spill og slik? Ta bilder?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Mannen sier han har lest veldig dårlig omtaler av det, men han er meget kresen og leser tester på sider jeg aldri har hørt om. Jeg er fornøyd med fargetv feks sikkert helt greit, for et barns bruk. Aner ikke noe om gadgetsene på det. Men det heter kurio så du kan jo google:)
Serepta Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Kurio har fått bra omtale, såvidt jeg har lest. Finnes nå som 7" men kommer som 10" rett før jul.
Mamma med 2 små Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Kurio har fått mye dårlig omtale. Hvor gammelt er barnet da? Her kjøper vi iPad til begge barna på 4 og 5,5 nå til jul. Mye bedre kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå