Jern-Erna Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Gutten min gulper så vanvittig mye.. Til og med når han sover.. Kan det hjelpe å heve hodeenden på senga bittelitt så hakke ligger helt flatt tror dere? Han er bare en uke gammel..
Gjest Gullguttene Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Fikk tips på helsestasjonen om å ta opp og rape midt i måltidet. Hs sa at det er overskuddet som kommer opp igjen. Kanskje babyen din spiser litt for mye? Hvis man ammer så er ikke det så lett å følge med på det da. Ville helt klart prøvd å heve hodeenden på senga litt. Finnes egne klosser til det
Tigerpote Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Gutten min gulper helt ekstremt. Vi er klissblaute hele tiden vi. Av og til kommer det sprutgulp og mengder som minner om spying. Vi fullammer og han er småspist, men de lille rakkeren legger på seg og vokser og trives som bare det. Jeg visste ikke at det var noe å gjøre med det, annet enn å vente til det gikk over av seg selv. Gutten min er drøye 4 mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå