Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ny på e-bay. Har bydd på et par ting, og venter på en ting til. Hvor lang tid kan man vente med å betale, før varen blir trukket til bake (har 4 timer før neste budrunde er over)? Har kjøpt noe til ca 100-lappen, men det paypalkontoen er ikke opp og rusler før over helga. Ville dere tatt sjansen på å handle på mastercard, uten paypal. (Innser at jeg kan miste 100-lappen, og står den av, er mer skeptisk til ytterligere svindel). Takker for svar, godt folk
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ny på e-bay. Har bydd på et par ting, og venter på en ting til. Hvor lang tid kan man vente med å betale, før varen blir trukket til bake (har 4 timer før neste budrunde er over)? Har kjøpt noe til ca 100-lappen, men det paypalkontoen er ikke opp og rusler før over helga. Ville dere tatt sjansen på å handle på mastercard, uten paypal. (Innser at jeg kan miste 100-lappen, og står den av, er mer skeptisk til ytterligere svindel). Takker for svar, godt folk Går fint å vente med betaling til over helgen.
Gjest Mentha Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 De sier vel at en generell regel er betaling innen fire dager? Eller er jeg helt på jordet nå? Pleier alltid å betale med en gang, så jeg har ikke satt emg så nøye inn i det. Men bør gå helt fint å vente til over helgen dersom du kjøper i dag ja.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Så bra. Tryggest å få den paypalkontoen i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå