Gå til innhold

Erfaringer med E-bay? Se hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny på e-bay. Har bydd på et par ting, og venter på en ting til. Hvor lang tid kan man vente med å betale, før varen blir trukket til bake (har 4 timer før neste budrunde er over)? Har kjøpt noe til ca 100-lappen, men det paypalkontoen er ikke opp og rusler før over helga. Ville dere tatt sjansen på å handle på mastercard, uten paypal. (Innser at jeg kan miste 100-lappen, og står den av, er mer skeptisk til ytterligere svindel).

Takker for svar, godt folk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg er ny på e-bay. Har bydd på et par ting, og venter på en ting til. Hvor lang tid kan man vente med å betale, før varen blir trukket til bake (har 4 timer før neste budrunde er over)? Har kjøpt noe til ca 100-lappen, men det paypalkontoen er ikke opp og rusler før over helga. Ville dere tatt sjansen på å handle på mastercard, uten paypal. (Innser at jeg kan miste 100-lappen, og står den av, er mer skeptisk til ytterligere svindel).

Takker for svar, godt folk :)

Går fint å vente med betaling til over helgen.

Skrevet

De sier vel at en generell regel er betaling innen fire dager? Eller er jeg helt på jordet nå? Pleier alltid å betale med en gang, så jeg har ikke satt emg så nøye inn i det. Men bør gå helt fint å vente til over helgen dersom du kjøper i dag ja.

Skrevet

Så bra. Tryggest å få den paypalkontoen i orden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...