Ms.Smith Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Siden graviditeten fortsatt er hemmelig, så får jeg skryte litt her inne Min samboer tror jeg må være verdens flinkeste og snilleste mann! Han er heldigvis relativt A-menneske, og står lett som bare det opp med vår datter når hun våkner litt før seks. Mens jeg får sove Nå var jeg litt dårlig, så jeg forlot samboeren og småen i stuen og gikk inn i sengen for å hvile meg litt, og da kommer han på døren med nystekt rundstykke og julebrus <3 Og oppå dette, så er han deilig!!! Hadde gitt opp den komboen for lengst! Jeg er verdens heldigste!
Nikamo Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Så deilig å bli litt bortskjemt! Og en genial kombo da... Hihi
Gjest Trulte med to små Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Så koselig! Godt vi har snille menn <3 Er selv veldig fornøyd med min mann og innsatsen hans mens jeg ruger
Pesta Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Det hørtes herlig ut! Heldig du er! Kan bare drømme om at mannen skal bli A-menneske her i gården gitt
Ms.Smith Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, det er slitsomt å bo med et B-menneske når man har barn! Så jeg er VELDIG glad for at han står opp lett Han er best!
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Hørtes herlig ut! Jeg elsker at maen min er A menneske:P Jeg er forsåvidt B mennenske:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå