Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga eller Simo til jenta mi på 1 år? Klarer ikke å bestemme meg... hjelp :)

post-42-0-09168500-1351265196_thumb.jpeg

post-42-0-96127700-1351265220_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Emmaljunga var den fineste :)

Skrevet

Det synes jeg også :) denne emmaljunga vogna er brukt / 2007 mod.) og selgeren vil ha 2600 kr for den. På bildene såg jeg at den har noe skade både her og der. Hva ville dere betalt for den da?

Skrevet

i alle fall ikke så mye :) max 2000

Skrevet

Har emmaljunga vogn, make til den på bildet (bortsett fra to små roterbare hjul foran), er kjempefornøyd! :-)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke kjøpt noen av dem til 1-åringen. Om ikke det var sovevogn til barnehagen, og da spiller det forsåvidt ingen rollehvilke du tar. Jeg er veldig glad i Emmaljunga selv, men hadde nok kjøpt en mindre vogn til hverdagsbruk.

Skrevet

Anonymbruker #6 hvilken vogn hadde du valgt til en 1 åring og som er god å trille på vinteren og dårlig føre? Jeg har en Simo men den har blitt ødelagt og må derfor kjøpe en ny/brukt. Ellers så har jeg en Teutonia Spirit som jeg bruker nå inntil videre men den er ikke bra å trille når det er dårlig føre:( ellers en super vogn men ikke når det er snø eller sørpe på veiene...

Skrevet

Jeg ville funnet en emmaljunga med et classic understell. Er lettere :) men tror kansje jeg hadde valgt simo utav disse to som du har bilde av. det er mykere og trille på snø og slaps :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...