Gå til innhold

Dere som ikke bor med bf mer og pakke til jul/farsdag/bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere gave til han fra barnet/barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvorfor i all verden skal jeg det? Driter i hele gubben.

Nå er barnet 15mnd da, og yngste blir født nå hvilken som helst dag.

Derimot, når barna blir eldre, hvis de ønsker å lage noe til sin far,og de trenger hjelp, så skal jeg selvsagt hjelpe dem.

Men å bruke en krone på den tosken? Neppe.

Skrevet

Ja, han får både bursdag og julegave fra meg og min mann. Ungene lager noe eller gir bilder osv.

Det gjør vi også med hans ex.

Vi gjør det mest for å vise ovenfor ungene at han er endel av familien vår, selv om han ikke er det slik han var før. Vi har ett helt greit forhold med de begge, så en liten ting er bare koselig. Ungene kommer ofte med ting de mener vi må kjøpe, så de er med på å bestemme hva vi skal kjøpe. Finner vi ikke på noe blir det en flaske vin. Vi får tilbake også.

Jeg ordner med gaver til hans familie enda, de er en større del av vår familie enn barnefar også. De har vi ukentlig kontakt med, besøk her og der. Så de er som mine svigerforeldre, svoger og sviger-besteforeldre enda.

Skrevet

Ja. Blir gave til barnefar fra oss. Og til foreldrene hans fra ungene (altså, en liten ting som viser at jeg tenker på de).

Skrevet

Enig med anonym over. Vi gjør det også slik med samme argumetasjon. Handler også en liten ting til resten familien pga det samme. Barnet synes det er så fint at vi gjør det og exsvigerfamilien føler seg fortsatt inkludert.

Skrevet

Jeg kjøper bursdagsgave til han fra ungene, og han kjøper til meg fra ungene. Men til jul og farsdag lager de gaver i bhg og da får han av det:)

Skrevet

I fjor var vi ikke på talefot, men nå er vi veldig gode venner så klart han skal få julegave fra oss :) Han kommer kanskje og feirer jul sammen med oss også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...