Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har en svoger jeg ikke fordra fordi alt skal skje når det passer han. Da må alt annet vike, jobb, barn osv må bare vente til han har fått dekket sitt behov. Har også ei svigerinne jeg ikke kommer overens med hvorfor vet jeg egentlig ikke, men jeg har alltid følelsen av at hun vil at jeg skal skrape, bukke og skryte uhemmet av alt de gjør. Mens hun på sin side ikke viser noen interesse for meg eller mitt liv. Ligger noe gammelt grums i bunn der, men jeg har unnskyld meg for det mange ganger og hun forventer tydeligvis mer og akter ikke ta initiativ til å prøve å renske lufta, så hvorfor skal jeg gjøre det??
snurripåsnei Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Liker ikke min svigerinne fordi hun er tiltaksløs,arbeidssky,sutrete og stort sett alt som er negativt. Vil ikke jobbe og klager over at andre har god råd, forteller om underlivsproblemer under frokosten 2. gangen vi treffes,har ingen evne til å se alt rot og skitt rundt seg,sover hele dagen og vil at samboer skal lage mat og vaske når han kommer fra jobb,er fratatt omsorgen for barna og gidder ikke gjøre noe for å få omsorgen igjen. Skjønner ikke hvorfor min bror ble sammen med henne,håper han flytter like fort ut som inn!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg "liker ikke" ikke min svigerinne fordi hun har null interesse av å bli kjent med meg, tantebarna sine og av å ha kontakt med broren sin. Vi har prøvd flere ganger å ta kontakt, men kun sett dem 2 ganger etter mas fra vår side om besøk. (De kom til oss en gang og vi dro dit en gang). Hun har også kun kontakt med faren, stemor og stesøsken. Ikke kontakt med moren sin engang. Så nå har jeg helt slutta å bry meg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 forteller om underlivsproblemer under frokosten Hahahahaha, what?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg liker svogeren min, men jeg blir sliten av han. Han begynte med LSD, syre og hasj da han var 11-14 år gammel og har i dag enorme psykiske problemer pga dette. Bor hjemme hos mor og far, mens de betaler alt for han, inkludert barnebidrag. Han dyrker hasj og opium på tomten, noe de ikke ser på som et problem (!!!) Han faller dypere og dypere i galskapen mens foreldrene ikke gjør noe for å hjelpe han, utenom å kjøpe vin og nevnte barnebidrag. Så det er vel kanskje svigermor og svigerfar jeg er forbannet på...
snurripåsnei Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Jepp, fortalte om hvor smertefullt det var å fjerne kjønnsvortene når vi skule spise frokost...takk for mat...!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Jepp, fortalte om hvor smertefullt det var å fjerne kjønnsvortene når vi skule spise frokost...takk for mat...! Nais...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Første gang jeg og søsteren min møtte vår nye svigerinne (hun og brodern hadde vært sammen 2-3 måneder) spurte hun søsteren min om å få låne et truseinnlegg, fordi hun og broren vår hadde nettopp pult og sæden hans rant ut av henne. Jepp, akkurat sånn sa hun det. Sier seg selv at det er vanskelig å komme overens med sånne mennesker....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har fire søsken, og mannen min har to, så det blir en del svogere og svigerinner her... Jeg liker de aller fleste jeg faktisk, noen av dem er jeg oppriktig glad i og setter stor pris på. Men ei svigerinne sliter jeg med, hun er gift med broren til mannen min. Hun er rett og slett mindre intelligent, uhyre selvsentrert, høytlytt og bedrevitende. Det er umulig å komme til orde når hun er i rommet og det meste handler om henne, hva hun har gjort og hva hun har opplevd. Hun blander seg i alt og vet best om alt, utrolig slitsomt. Vet hun sliter med psyken da, har vært innlagt flere ganger, har begynt på sikkert 5-6 forskjellige utdannelser uten å klare gjennomføre noen av dem, har aldri klart å holde på en jobb mer enn max 1 år før hun er kommet på kant med alt fra kollegaer til sjefer og ender alltid som sykemeldt. Er vel egentlig synd på henne, tror hun sliter veldig med mindreverdighetsfølelse og dårlig selvtillit og dekker over det på en måte som gjør henne helt uspiselig.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Første gang jeg og søsteren min møtte vår nye svigerinne (hun og brodern hadde vært sammen 2-3 måneder) spurte hun søsteren min om å få låne et truseinnlegg, fordi hun og broren vår hadde nettopp pult og sæden hans rant ut av henne. Jepp, akkurat sånn sa hun det. Sier seg selv at det er vanskelig å komme overens med sånne mennesker.... :-O Djeeeeeezz............................................
Katteskinnet Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Første gang jeg og søsteren min møtte vår nye svigerinne (hun og brodern hadde vært sammen 2-3 måneder) spurte hun søsteren min om å få låne et truseinnlegg, fordi hun og broren vår hadde nettopp pult og sæden hans rant ut av henne. Jepp, akkurat sånn sa hun det. Sier seg selv at det er vanskelig å komme overens med sånne mennesker.... å herrefred,,,!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Har 2 svigerinner og 2 svogere. 3 av dem er helt topp, mens hun ene er noen jeg overhører så godt jeg kan når hun er hjemme. Hun syter, klager, er sliten, har vondt, orker ikke ditt, orker ikke datt, gjør absolutt ingen verdens ting. Er et evig syt og alt er negativt. Jobbe eller studere kan hun ihvertfall ikke! Slike folk klarer jeg bare ikke - uansett hvem det måtte være. Og samboer er enig i at dette blir altfor mye!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har en svigerinne jeg ikke liker fordi hun så klart og tydelig, i alle de årene hun har vært gift med broren min, at av min familie er det kun han, broren min, mannen hennes, som er verdt noe. Ingen av oss andre er "bra nok". Ikke at det det gjør meg noe, jeg gidder ikke å bry meg med sånne folk. Men jeg synes synd på de gamle foreldrene våre. De har helt minimal kontakt med sin eldste sønn - bare på grunn av det hespetreet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå