Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hva er dine topp 5 skjønnhetsprodukter? Hva bruker du og hvorfor? Biosilk silk therapy Bare minerals fundation Elisabeth Arden mascara Redken shampo&Balsam Babor ansiktspeeling
jordbærsjokolade Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Nr 1 må være Eight hour cream. Må ha den i veska alltid. Bruker den til "alt"fra tørre neglbånd til lepper. Det er den beste glossen jeg har hatt på leppene noen gang. Nr 2 er Sealed ends fra swartskopf. Flott produkt for å samle håret og for å fjerne elektrisitet. Lukter nydelig og er ikke klissete. Jeg bruker kun det i håret mitt etter at jeg har vasket det. Nr 3 er nailtiques. Super neglforsterker Nr 4 er Palmers cocoa butter bodycreme. Huden blir super myk også lukter den sjokolade:) Nr 5. allsoft produktene fra redken og k-pak fra Joiko. Frdi disse produktene gjør håret mykt og sunt og skinnende! Nr 6. Må har med carrot day cream fra burts bees. Herlig dagkrem som passer huden min ypperlig!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Clinique sitt 3-step sett, for veldig tørr hud. http://www.clinique....-1-2/index.tmpl Der inne kan du og teste hva som er bra for din hud eg har dette settet + sminkefjerner og øyenkrem som er veldig god på å fjerne mørke ringer. (kjøper kremene på taxfree, er en del forskjell på pris der og i butikk.)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 1. Moroccanoil 2. biotherm rensemelk 3. MD formulations fotkrem 4. Dior Mascara 5. Bare minerals fundation
Fiemamma Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 1) Dark Angels ansiktspeeling fra Lush 2) Selvbruningsprodukter (bruker forskjellige merker avhengig av årstid) 3) Fuktighetskremer (forskjellige ut fra årstidene her også) 4) Pinsett 5) Sunn mat!! "Produkter" er så mangt
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Søvn Vann Trening Sunn mat Sol i moderate mengder
Aliena Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 1. Paul Mitchell tea tree special shampoo. Kjempegod for min sensitive hodebunn. 2. Estee Lauder sumptous extreme mascara 3. Mineral hygienics mineralfoundation. Dekker godt og gir fin finish. 4. Decleor aroma white nattkrem 5. Decleor hydrafloral fuktighetsmaske
mekanikerfrue Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 1 - Pudder fra SheerCover. Beste pudderet for min relativt fete hud, og prisen er jo helt ypperlig! 2 - Dagkrem fra Lancome (Hydra Zen) Har brukt denne i 2 år nå, er helt avhengi av den, lukten, fargen ALT! Rett å slett den beste jeg har prøvd. 3 - OPI neglelakk i fargen rød/rosa. Denne neglelakken holder lenge, og neglene får en skikkelig glans! 4 - IsaDora øyenbrynsblyant i fargen Dark Brown. Gir mine bryn den perfekte fargen til å matche hårfargen. 5 - L'oreal Casting Gloss toningshårfarge. Har sverget til denne i årevis. Mild mot håret siden det ikke er amoniakk i den, pluss av håret får skinnede reflekser! Men disse er bare 5 av 100hvis av produkter jeg er fornøyd med og bruker, så lista kunne blitt lang!
M og Lille E Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 1. Foundation fra Chanel, Perfection Lumiere - beste jeg har prøvd, takler ikke mineralfoundation i pudderform. 2. Oransje serie hårprodukter fra Kérastase, for tørt hår - brukt i 10 år! 3. DiorShow-mascaraene 4. Hydra Floral fuktighetskrem fra Decléor 5. Potion nr.9 stylingkrem til håret fra Sebastian - glimrende til krøller/fall
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 1. Trening 2. Spenol ( skjønner ikke hvorfor jeg brukte hundrevis på ansiktskremer før.. Spenol koster 7,90 på Rema) 3. Babyolje 4. Vaselin 5. Mascara- for tiden L'oreal et eller annet...
Tigerpote Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Spenol gir rynker, Vicky!!!! 1. Foundation fra Sans Soucis Perfect lift 2. Mascara, vannavstøtende fra Sciseido 3. Kajal gidder ikke sjekke fra hvor 4. Rouge fra L'oreal (siden ekspeditrisen bedyret at de ikke tester på dyr!!) 5. Pudder fra Max Factor ...men jeg trenger jo mye mere enn dette! Søvn, sunn mat, trim, gloss, såpe, renseprodukter, kremer, deo, hårskum, hårbørste, neglefil, neglelakk osv! Topp 50 skulle det vel ha vært...
Papegøyeblomst Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 -Lancome Bi-Facil (øyesminkefjerner, slipper å gni mascaraen av, den bare "smelter" bort) -Estee Lauder Advanced Night repair serum - YSL touche eclat concealerpenn - Clear eyes, øyedråper som fjerner rødhet, ser pigg ut umiddelbart! - Clinique Exfoliating cream ( den perfekte skrubbekrem for min hud, kommer aldri til å prøve noe annet!)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 -bare minerals fondation - bisque fra bare minerals - Dior show - Rene furtere hårpleie produkter . Dim belysning.
håpefull<3 Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 1. Drikker vann ! 2. Spiser sunt ! 3. Mascara 4. Epilator/høvel 5. Obey your body produkter
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Spenol gir rynker, Vicky!!!! Ah, så det er derfor alle gamlingene på jobben er så rynkete. Det er jo Spenol i hvert eneste hjem til personer over 70 år.
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 Foundation Maskara Kayal Øyevippetang (ellers henger de rett ned) Ansiktskrem Det er det jeg brukerhver dag. Bytter på merker, så ikke sikker på hva jeg har nå.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #17 Skrevet 26. oktober 2012 1. Trening 2. Spenol ( skjønner ikke hvorfor jeg brukte hundrevis på ansiktskremer før.. Spenol koster 7,90 på Rema) 3. Babyolje 4. Vaselin 5. Mascara- for tiden L'oreal et eller annet... JEG HåPER DU TULLER Nå???!!!!!! spenol, vaselin og babyolje??? seriøst?! har du sjekket innholdsfortegnelsen på disse? -hilsen sjokkert hudpleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå