Mizfit Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Har etter mye om og men snevret meg inn til Sony Xperia Tipo eller HTC Wildfire S. Noen som har erfaring med disse, argumenter for/mot? Evnt andre forslag i samme priskategori (max 1200,-,ulaast og uten binding)? Skal nevnes at jeg bruker mobilen stort sett til aa ringe, sende sms/mms, nyheter/ facebook/ youtube og evnt ta noen bilder naar digitalkameraet ikke er innen rekkevidde. Var vel egentlig der HTC'n kom inn i bildet, men usikker paa resten av spesifikasjonene, i.o.m at den kjoerer android 2.3 og har sykt daarlig internminne. Sony'en har android 4.0 og bra internminne, men bare 3.2 mpx kamera (uten blits).... Hjelp!!
PintSizedDictator Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har HTC sense og er veldig fornøyd med merket. Dette bildet tok jeg med mobilen forresten, http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/3610_4761963846453_350799232_n.jpg så kan du dømme selv om det er av "bra" kvalitet eller ei. (Motivet er selvfølgelig for å skryte uhemmet uten å bruke ord ) Men alt det andre tekniske dillet aner jeg ikke
Mizfit Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2012 All grunn til aa skryte av motivet der ja! Ingenting aa si paa bildekvaliteten heller. Hvordan er den aa bruke saann ellers (batteri, internett, generell skjermrespons etc)?
cindy85 Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har en HTC i jobb og en iPhone 4 privat. Og iPhone er mye bedre .. Kan ikke anbefale noe annet. Jeg har ikke prøvd xperia så kan ikke uttale meg om den.men kommer aldri til å bytte bort iPhone
PintSizedDictator Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 All grunn til aa skryte av motivet der ja! Ingenting aa si paa bildekvaliteten heller. Hvordan er den aa bruke saann ellers (batteri, internett, generell skjermrespons etc)? Takk takk! Jeg syns den er helt grei til sitt bruk. Har ikke noe problemer med å få logget meg på det trådløse nettet her hjemme, eller det de hadde på KK. Batteriet har en levetid på ca 2 dager før den må lades, men det avhenger jo litt av hvordan du bruker mobilen. You lost me at skjermrespons 0=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har HTC incredible S, godt fornøyd med den ja. Det som man nok bare må ha i bakhodet når man kjøper denne typen mobiler (smart-telefon) er at det jo er en mini datamaskin, og vil derfor til tider få litt systemkræsj og annet datatull... Men mulig du har smart-telefon fra før også og kjenner til det, dette er min første, hatt den i snart to år, og syns den var irriterende til å begynne med, var jo vant til gammeldagse mobilen og ikke vant til at man kunne få systemkræsj.. Det er android opprativsystem i denne, noe jeg er veldig godt fornøyd med. Kanskje greit å ha en mobil med samme opprativsystem som kjæreste/ samboer/ mann, det var iallefall et kriterie når jeg kjøpte til mannen. Greit at de kan "snakke" sammen uproblematisk og at man kan hjelpe hverandre litt om man lurer på hvordan man gjør slik eller sånn i starten iallefall.
Mizfit Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2012 Tusen takk for svar jenter, men jeg er dessverre fortsatt like usikker her jeg sitter. Maa nok google litt mer ser det ut til.. :/ Ikke mye hjelp i mannen heller, da han har enda mindre peiling enn meg (i den grad det er mulig)! Hehe
LivHeidi Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 HTC wildfire hadde jeg tidligere, S versjonen har et par stk i min familie. Vi har alle vært fornøyde, men det er jo utgående modeller, så det er jo ikke siste andriod versjonen på de, om det er nøye. Har nå kjøpt en HTC One V, og er kjempefornøyd, men de koster rundt 2000 kr ulåst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå