Februargullet2013 Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Skjønneste gutt<3 var på 3d i dag
TPK Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer! Men det blir ikke verdens skjønneste, for han ligger her og sover på brystet mitt
Februargullet2013 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2012 Takk Hehe for meg blir han nok det Sikkert veldig vakker din også
En til, please. Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer med den lille gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå