Gå til innhold

Har dere fått utstyr til baby i hus...


Søskendrøm<3

Anbefalte innlegg

Eller venter dere noen uker til? Jeg er så og si ferdig med å handle inn til den lille. Og er klar for å gå løs på julegaveshopping etterhvert<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har fått det meste i hus. Men føler at det er noe jeg har glemt... Tenkte og kjøpe inn stelle produkter snart da, men er jo et hav av produkter og velge mellom! Vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel egentlig det meste er i hus, særlig pga arv etter kommende storebror. Mangler vel bleier... Ellers bør jeg vel kanskje få meg en oversikt. Må vaske babyklærne da, det har jeg ikke begynt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørketrommel kommer imorgen... woohhooo... da begynner jeg med vasking av klær og sengetøy.

 

har det meste på plass. mangler en del ting jeg ikke vet om jeg trenger enda. men alt som skal være i hus er endelig på plass.

holder på å lage en babyteppe til nurke og den er nesten ferdig. :P

 

men fødebagen har jeg ikke begynt å pakke enda... det er så uvirkelig enda... haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm......alt er kaos inne på babyrommet da det er mellomlanding for alle eskene siden vi har flyttet. men må nok ta en sjau og se, vet at jeg mangler pysj og laken til lillebror, ellers tror jeg alt er i boks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "bare" 5 uker igjen til termin, så nå er det meste i hus. Vi bor 50 meter fra butikken, så bleier og stelleprodukter har jeg ikke noen direkte hast med ennå.

 

Har utstyret på plass, og klær er vasket, har bare noe sengetøy som jeg faktisk tenkte å vaske i dag.

 

Sambon maser om at vi må pakke en bag til sykehuset da, får vel begynne på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det meste i hus fra førstemann, kjøpte to pakker med bleier på lørdag og har vasket nesten alt av tøy, sengetøy etc. Det eneste vi mangler er en søskevogn, klarer ikke å bestemme oss for hvilken vi tror er best for oss. Må snart ta en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...