Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Det synes min venninne. Hun er notorisk utro, men har sagt at hun skal slutte. Det varte ett par måneder, så var hun tilbake til en tidligere elsker (av mange) igjen, fordi det er så "kjedelig å være trofast". Må si jeg ikke helt skjønner tankegangen, og kan ikke skjønne at hun elsker mannen hun er gift med. Hun sier at hun elsker han da, og ikke kan se for seg å tilbringe livet med noen andre. Noen her som faktisk har vært/er utro og forstår henne?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg var notorisk utro mot eksen min. Skjønte ikke hvorfor, for elsket han jo. Var iallfall det jeg trodde. Først da jeg gjorde det slutt jeg skjønte at det slett ikke var kjærlighet. Aldri vert ilag med mannen i 10 år, og har aldri vert utro mot han. Har flere kompiser som er notrisk utro. Tror det er for å få en bekreftelse kanskje...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Håper du forteller mannen hennes det. Jeg hadde kuttet ut en slik venninne. Litt kildesortering er lov i denne verden hvor det kryr av folk uten moral.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Har vært utro en gang, men det var ene og alene fordi jeg var betatt og litt i overkant sjarmert av fyren....... Kan hende hun blir veldig lett bergtatt av andre, selv om hun elsker mannen sin?
Gjest Mrs. Careface Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Du elsker ikke den personen du er sammen med om du er utro
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Om fristelsen blir for stor, så er også kjærligheten til den man lever med blitt for liten.... Da bør man skille lag.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Ja, jeg har vært slik tidligere men fikk hjelp til å finne ut av det. Ingen av mine tilfeldige sexpartnere betydde noe for meg. Årsaken var at jeg hadde behov for bekreftelse. Jeg har aldri fått det av min pappa så det er nok det som ligger bak handlingene. Heldigvis så har jeg kommet over dette og lever lykkelig i ekteskapet sammen med min mann som jeg har elsket hele veien. Man bør være forsiktig med å sladre på folk man vet er utro. Det beste er å ta det opp med den som er utro. Hadde noen sladret til mannen min så hadde vi kanskje ikke vært gift i dag og våre barn hadde hatt skilte foreldre. Tenk på hva som er det beste for barna.
Hybelkanina Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ikke utro selv, men jeg tror ikke din venninne er alene om å synes at deg er kjedelig å være utro. Mennesker er ikke monogame, og det er for de aller færreste av oss mulig å gå gjennom livet uten å treffe et eller flere mennesker som går hjertet til å slå litt hardere selv om vi er i et forhold. Men fra å tenke tanken på at det kunne vært fristende og til faktisk å gjøre noe med det er det, eller burde det være langt. Det handler om respekt for den du faktisk er sammen med. Kanskje venninnen din har lettere for å falle for andre? Kombinert med en litt slett moral er det skumle greier. Hun hadde antagelig hatt godt av at mannen hennes hadde funnet ut av det så hun kunne fått seg en vekker.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Om fristelsen blir for stor, så er også kjærligheten til den man lever med blitt for liten.... Da bør man skille lag. Der er jeg ikke helt enig. Livet går i bølgedaler, og jeg har selv opplevd å være en av dem som ikke har klart å motstå en slik fristelse. Man kan komme opp i de mest utenkelige situasjoner, og uheldigvis være midt i en kneik i forholdet. Da er man ofte litt mer utsatt..... Men det trenger ikke automatisk bety at man ikke elsker den man er sammen med.
Gjest Leaf Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Det som er med de som er utro, er at de alltid har unnskyldninger for hvorfor de gjør det, eller hvorfor de har gjort det. Ens ærend for å rettferdiggjøre seg selv og sine handlinger! Nå kan jo utroskap innføres noen få ulike kategorier. MEN! De som sier de ikke kunne motstå den og den sjarmen, eller følte seg verdsatt etc mangler noe i det forholdet man har. Og det verste en kan bli utsatt for når man elsker den man lever livet sitt sammen med, er utroskap. Den sexen man deler med sin kjære er noe av det mest intime og det nærmeste man kan komme hverandre. Og at den andre velger å spre beina eller være den som sprer beina på noen andre, har virkelig ingen respekt for akkurat det. Ja, kjærligheten kan være der, men ikke den rette kjærligheten! For min del så er det nulltoleranse for utroskap! Det kan ødelegge så altfor mye. Og det er faktisk bedre å bli såret fordi man blir forlatt av den man elsker enn å få vite at den har vært og hatt nytelse av noen andre sin kropp!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Hadde noen sladret til mannen min så hadde vi kanskje ikke vært gift i dag og våre barn hadde hatt skilte foreldre. Tenk på hva som er det beste for barna. Det beste for barna er stabile omsorgspersoner som ikke føler en trang til å herje rundt. Stakkars mannen din!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Hadde noen sladret til mannen min så hadde vi kanskje ikke vært gift i dag og våre barn hadde hatt skilte foreldre. Tenk på hva som er det beste for barna. Det beste for barna er stabile omsorgspersoner som ikke føler en trang til å herje rundt. Stakkars mannen din! Ja, må si meg enig i noe av det du skriver. Fortiden min er jeg ikke stolt av. Når det gjelder barna mine så har de aldri opplevd noe ubehag. Jeg er og har alltid vært stabil. Tenk på den mest oppegående person du kjenner. Som du aldri hadde tenkt slike tanker om. Hun kan være meg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Hadde noen sladret til mannen min så hadde vi kanskje ikke vært gift i dag og våre barn hadde hatt skilte foreldre. Tenk på hva som er det beste for barna. Det beste for barna er stabile omsorgspersoner som ikke føler en trang til å herje rundt. Stakkars mannen din! Ja, må si meg enig i noe av det du skriver. Fortiden min er jeg ikke stolt av. Når det gjelder barna mine så har de aldri opplevd noe ubehag. Jeg er og har alltid vært stabil. Tenk på den mest oppegående person du kjenner. Som du aldri hadde tenkt slike tanker om. Hun kan være meg. Det blir uansett for dumt å legge ansvar på en eventuell sladrer. Det er ikke den som sladrer sin skyld at familien går i stykker.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 Hadde noen sladret til mannen min så hadde vi kanskje ikke vært gift i dag og våre barn hadde hatt skilte foreldre. Tenk på hva som er det beste for barna. Det beste for barna er stabile omsorgspersoner som ikke føler en trang til å herje rundt. Stakkars mannen din! Ja, må si meg enig i noe av det du skriver. Fortiden min er jeg ikke stolt av. Når det gjelder barna mine så har de aldri opplevd noe ubehag. Jeg er og har alltid vært stabil. Tenk på den mest oppegående person du kjenner. Som du aldri hadde tenkt slike tanker om. Hun kan være meg. Det blir uansett for dumt å legge ansvar på en eventuell sladrer. Det er ikke den som sladrer sin skyld at familien går i stykker. Nei, selvsagt ikke. Men man burde tenke at konsekvensen kan bli at man splitter opp en familie. Hvorfor ikke ta det opp med den som er utro?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 hva er notorisk utro? Vedvarende, uforbederlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå