Gå til innhold

Noen som har en god tvillingvogn å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei Emmaljunga-vogn med to små hjul foran, og jeg sliter virkelig med å trille i sneen. Trenger ei stabil og god vogn med 4 store hjul, full liggestilling og helst ei som ikke tar alt for stor plass i bilen. Blir nok til å kjøpe ei helt ny kombivogn, men synes ikke det er så mange å velge i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle tvillingvogner tar stor plass og er tunge, vi hadde først TFK. Ikke fornøyde. Byttet i en som heter First Class (tror den heter Basson easy twin i Norge) kostet bare 2000,- i Danmark. Fåes kjøpt softbager til.

Lettere, bedre ligge og sittestilling, bredere hjul enn TFK.

Skrevet

Jeg hadde urban jungle trillingvogn og den var kjempegod, lett å trille til og med på vinterføre med 3 barn oppi!

Skrevet

Bumbleride indie twin. Kjempegod å trille,veier lite,lett å legge sammen,tar liten plass,god plass til barna,4 store lufthjul,hvor de to fremme kan svinge men også låses i rett stilling. Ikke er den så dyr heller :-) jeg har den som søskenvogn, en sportsdel og en bag, og er kjempe fornøyd. Den er "helt ny" her i landet,og egentlig en joggevogn fra USA, så den duger på all slags føre/underlag.

Fås kjøpt på happyland på svinesund, vognhuset.no og helti100.no. Vet ikke om andre steder desverre. Men pga laaaang leveringstid kan jeg ikke anbefale sistnevnte nettside annet enn til selve vogna. Alt ekstrautstyr bør du kjøpe på førstnevnte nettside,men de har ikke tvillingvogna,bare ekstrautstyret som bager,regntrekk,vognposer osv. Hvis du ikke bor i nærheten av svinesund da :-)

Skrevet

Jo, og en annen ting. Bagen er hardbag,kommer med stormtrekk og ergonomisk madrass :-) dessuten er den hele 80cm lang :-)

Skrevet

Tusen takk for gode tips dere :)

Synes det var ett par ukjente merker, og vi er ute etter en ny kombivogn fordi det enda er ett par tvillinger på tur. Vil gjerne ha ei god vogn som kan brukes lenge, og for min del er det jo bare et pluss at man kan putte mer enn to barn i den :P

Skal lese meg litt opp på de forskjellige, så får jeg se hva jeg kommer frem til.

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi har Easywalker Duo tvilling-/søsken vogn, erlitenog lett, tar ikke så enormt stor plass, enda om de to fremhjulene er litt mindre enn bakhjulene, så trilles den godt, uansett tereng :)

Skrevet

Har ei Emmaljunga-vogn med to små hjul foran, og jeg sliter virkelig med å trille i sneen. Trenger ei stabil og god vogn med 4 store hjul, full liggestilling og helst ei som ikke tar alt for stor plass i bilen. Blir nok til å kjøpe ei helt ny kombivogn, men synes ikke det er så mange å velge i.

Da er det vel kanskje nitro city du har? Isåfall har det kommet vinterhjul til denne modellen nå. Store hjul der bakhjulene vil følge i samme spor. Tror de koster ca 799,-

Skrevet

Da er det vel kanskje nitro city du har? Isåfall har det kommet vinterhjul til denne modellen nå. Store hjul der bakhjulene vil følge i samme spor. Tror de koster ca 799,-

Det har jeg ikke fått med meg. Det skal jeg sjekke ut, for er veldig fornøyd med vogna bortsett fra det :)

HI

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

ABC Zoom :-) Google den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...