Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg vil bare døøøøø!!!!!!!!!! Drikker meg full og legger meg.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Uff da Ikke noe gøy det. Men da er det vel bedre å heller lese litt mer enn å drikke seg full?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg strøyk også på en eksamen Var helt i fra meg, men tok tak i meg selv og fant ut at jeg SKAL stå på den neste Ga meg også en liten oppvekker, så nå bruker jeg all min tid til å lese Bedre lykke neste gang.
Kjærepære Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Finn noen bedre læringsstrategier, lær masse, og ta opp igjen eksamen. Lykke til
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Drikk deg full i dag, start forberedelsane til konten i morga. Lukke til
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Vel. Da har du ikke gjort leksa di jente.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Det gjorde jeg en gang også, tok den på nytt et halvt år senere og da gikk det greit.
Gjest peacock Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Lesing er vel ikke akkurat det man har mest lyst til, nei... Huff da, HI, sender deg en stor klem. Har sett mange stryke på eksamen, men de fleste klarer det heldigvis fint når de prøver igjen. Det er viktig at du prøver å finne ut hvorfor du strøk, be om begrunnelse fra sensor og se inn i deg selv angående studieteknikk, lesemengde osv. Er det noe du kan forbedre? Deppe og tenke i kveld, opp på hesten morgen! Når kan du ta den opp?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Gå og drikk deg full og hyl litt, og imorgen starter du med blanke ark. Jeg strøk på min første eksamen i siv.ing studiet, var utrolig flaut. Deppa litt, fant ut hva som hadde gått galt og tok den om igjen sommeren etter. Og jaggu sto jeg ikke og fullførte hele studietiden på fem år Det går seg til, jeg lover!
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Drikk deg full og prøv å ha nytt pågangsmot i morgen. Neste gang går det bra!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Da kunne du rett og slett ikke nok- sånn er det bare! Sørg en stund og drikk deg full. Så får du lese mer og konte.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg strøk i kjemi..! Får heldigvis tatt den opp igjen før jul. Har jobbet meg gjennom 10 eksamenssett de siste dagene, og har trodd jeg har hatt stålkontroll. Men i år har faget fått ny forelelser som lager eksamnene, og da var oppgavene HELT annerledes enn de tidligere har vært. Mange av oppgavetypene er en gang ikke vært representert i læreboken eller på forelesninger! Ikveld får jeg sørge, for så å ta meg sammen frem til jul !! HI
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg strøk i kjemi..! Får heldigvis tatt den opp igjen før jul. Har jobbet meg gjennom 10 eksamenssett de siste dagene, og har trodd jeg har hatt stålkontroll. Men i år har faget fått ny forelelser som lager eksamnene, og da var oppgavene HELT annerledes enn de tidligere har vært. Mange av oppgavetypene er en gang ikke vært representert i læreboken eller på forelesninger! Ikveld får jeg sørge, for så å ta meg sammen frem til jul !! HI Gjer det
Gjest peacock Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg strøk i kjemi..! Får heldigvis tatt den opp igjen før jul. Har jobbet meg gjennom 10 eksamenssett de siste dagene, og har trodd jeg har hatt stålkontroll. Men i år har faget fått ny forelelser som lager eksamnene, og da var oppgavene HELT annerledes enn de tidligere har vært. Mange av oppgavetypene er en gang ikke vært representert i læreboken eller på forelesninger! Ikveld får jeg sørge, for så å ta meg sammen frem til jul !! HI Vet du hva, akkurat det samme skjedde når vi hadde investering og finansieringeksamen på bachelor på BI. Tror 40% strøk eller noe. Selv hadde jeg lest mye pensum for å forstå teorien fremfor bare å regne oppgaver, så for meg gikk det greit, men for mange gikk det altså rett i dass. Anbefaler min taktikk - fokuser på teori og forståelse fremfor pugging. Da blir det både morsommere og du kan svare på hva som helst Husk også på at læringsprosessen starter imorgen - ikke uken før eksamen, og jobb kontinuerlig. Da går det helt sikkert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå