Gå til innhold

Hvordan feirer dere bursdager etter 30 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

f eks 31 årsdag. Hadde dere noe "program"? mat? drikke? snacks? underholdt folk seg selv? en "vanlig" fest, bare at gjestene hadde med gave til bursdagsbarnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet å feire bursdagen min rundt 25. Hender jeg smekker sammen en kake hvis foreldrene mine har lyst til å stikke innom, men utover det er det fint lite program her.

Skrevet

Baker noen kaker, og foreldre,svigerforeldre og søsken kommer hvis de vil (og det vil de jo ;) ). Sånn har jeg feiret det de siste årene.Synes det er litt unaturlig å ha kjempestor bursdagsfest for seg selv hvert år, men det velger jo alle selv ;)

Skrevet

Jeg inviterer noen få venner, stort sett kan ingen komme, så spiser bare en bedre middag og kanskje litt godis :D

Skrevet

Foreldre og svigerforeldre kommer på besøk, noen ganger kommer søstrene mine også men de bor langt unna så ikke alltid det passer. Om det passer seg sånn kommer broren til mannen min med familie.

Siden jeg har bursdag i juli tenner vi ofte grillen på slike dager og serverer enkel middag også kake og kaffe etterpå.

Skrevet

Jeg feiret bursdag med venner da jeg ble 20 år og har ikke gjort det siden :P Fikk eldstemann litt etter jeg ble 20, så etter det har bursdagene bare blitt feiret med nærmeste familie, og det trives jeg veldig godt med :)

Skrevet

Sist bursdag ble det ikke mye til feiring rundt selve dagen da jeg var ekstreemt høygravid. Mannen skylder meg fortsatt en bedre middag dog!

Inviterte et par måneder etterpå foreldre, søsken og nærmeste venner til krabbeaften på hytta. Det teller som feiring!:)

Men ja, som mange andre, ble jeg ferdig med våte kalas på byen som 25 åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...