Laluuna Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg holder på med dem nå, men forstår virkelig lite av oppskriften http://www.klikk.no/...ticle611066.ece De er kjempekule og jeg har lovet min søster å bake dem til 8 årsdagen hennes i dag. Men jeg (som aldri har baket) måtte gjette meg til hvor mye sukker, bakepulver og egg man skulle ha.. Har nettopp fått dem ut av ovnen og tror de ble bra. Nå gjenstår bare moteringen, og jeg forstår ikke hvordan jeg skal gjøre det.. Noen her som har laget dem, som kan forklare meg? (Haster) Endret 26. oktober 2012 av Laluuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå