Gå til innhold

Noen som har bakt Panda-Muffinsene?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg holder på med dem nå, men forstår virkelig lite av oppskriften http://www.klikk.no/...ticle611066.ece

De er kjempekule og jeg har lovet min søster å bake dem til 8 årsdagen hennes i dag.

Men jeg (som aldri har baket) måtte gjette meg til hvor mye sukker, bakepulver og egg man skulle ha.. Har nettopp fått dem ut av ovnen og tror de ble bra.

Nå gjenstår bare moteringen, og jeg forstår ikke hvordan jeg skal gjøre det..

Noen her som har laget dem, som kan forklare meg? :D

 

(Haster)

Endret av Laluuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...