Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 et bilde av magen sin med strekkmerker? Jeg tenkte å sette et fint dikt over magen Det skal isåfall legges ut her etterpå: http://www.sporavkjaerlighet.blogspot.no/ Noe ala slik bilde av magen (Dette bildet er hentet på nettet.)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Har ingen strekkmerker jeg. Kanskje jeg skulle lage en blogg om det: Kvinner som har født og som ikke har strekkmerker
Kjærepære Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Eller som hos meg: kvinner som IKKE har født, men som likevel har strekkmerker
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Eller som hos meg: kvinner som IKKE har født, men som likevel har strekkmerker Også en mulighet! Kanskje også om menn som har kvinner som har født eller ikke har født og som har strekkmerker? Jeg ser konturene her av en meget suksessfyllt blogg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Har ingen strekkmerker jeg. Kanskje jeg skulle lage en blogg om det: Kvinner som har født og som ikke har strekkmerker Hehe! Heldig du da! De fleste er nok ikke like heldig, og mange skjemmes av det og jeg syns det er så leit! Man kan jo ikke noe for at de kommer HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Finnes det ikke allerede en slik nettside, på engelsk? Hva heter nå den igjen, den er kjempefin. Kanskje du skulle linke til den på bloggen din?
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Har ikkje strekkmerker på magen. Men eg har ein større attraksjon; strekkmerker på innsida av overarmen og knehasane. Dei har heldigvis bleikna, så dei synes ikkje på mobilkamerabilete. Men lukke til med prosjektet
katha90 Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 joda, strekkmerker på en stor gravidmage (37+1) her.. huff, som jeg gruver meg til hvordan den blir etterpå
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Finnes det ikke allerede en slik nettside, på engelsk? Hva heter nå den igjen, den er kjempefin. Kanskje du skulle linke til den på bloggen din? Jeg vet det finnes en amerikansk side der kvinnene ikke er anonyme og der de forteller selv og legger ut bilder i og etter graviditet. Noen år siden jeg så info om den.. Tenkte denne skulle være helt anonym og med bare norske jenter jeg da Kanskje lettere å donere bilde av seg selv når det er helt anonymt! HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Huff, jeg er redd jeg har for masse merker, skikkelig flaut. Går aldri i bikini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå