Gå til innhold

Når går barna "knask eller knep"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å skjære ut lykter slik at barna som går i nabolaget ser at vi har godteri. Men er det i helga eller på onsdag 31. at barna bruker å gå? Er redd gresskaret blir ødelagt hvis jeg lager lykter i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloween er den 31.oktober. Det er da man går. å gå før er bare tullete. Blir som å feire nyttårsaften to dager før det nye året begynner

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Her går de kun 31. Ser at flere her skriver at hos dem går barna i helgen, men det har jeg aldri opplevd.

Skrevet

Onsdag. Det er halloween på halloween, akkurat som det er julaften på julaften.

Skrevet

31. oktober, for det er da det er halloween.

Jeg har heller aldri opplevd at ungene har gått i helgen.

Skrevet

Vi setter ut lykt 31 :) Kommer noen før det, får de ikke godteri her ihvertfall ;)

Skrevet

Ok. Syns å huske at barna har kommet i helga før/etter. Tror dere lukta blir stygg til onsdag hvis jeg skjærer den ut i dag?

HI

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange går den nærmeste helga, for det er jo bare på lørdag ungene får spise godteri.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at mange går den nærmeste helga, for det er jo bare på lørdag ungene får spise godteri.

"for det er jo bare på lørdag ungene får spise godteri."

Ehh... javel?

Skrevet

Her går våre barn kun den 31. Er jo den dagen Halloween er, men kom noen innom helga før i fjor. Vi bor sånn til at vi så å si ikke får besøk, så gutta er litt skuffa pga det. Men tar å handler inn uansett i tilfelle noen skulle forville seg hit ;)

Synes det er litt kos jeg :)

Skrevet

Fantastisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...