Gå til innhold

Jeg er innbilsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke spesielt pen, men likevel så går jeg rundt å innbiller meg at menn jeg snakker med fantaserer om meg... Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig overskrift på emnet ditt! Litt sånn ukorrekt. :D

Ja, jeg er også litt slik. Tror jeg er penere enn jeg faktisk er. Blir litt skuffa når jeg ser fotografier av meg selv. Men det går fort over. ;)

Skrevet

Hahaha, herlig :)

Her er det nok dessverre omvendt.....jeg er nok både søtere og penere enn jeg tror/føler meg som ;)

Skrevet

jepp, her er jeg, og jeg er også innbilsk :P Så en tråd her for en stund siden om hvem som hadde sexappeal, og tenkte, hvordan vet man det? Svaret jeg fikk var at siden jeg ikke visste så hadde jeg ikke det.

Men selvinnsikt er ikke alltid like enkelt. Jeg har fått mange komplimenter for personligheten min, kroppen min er helt grei, men jeg er nok ikke av de man snur seg etter.

Så jeg vet ikke, men om ikke annet så koser jeg meg med fantasier og dagdrømmer om dialoger i hodet mitt :P

Skrevet

Jeg er egentlig ikke spesielt pen, men likevel så går jeg rundt å innbiller meg at menn jeg snakker med fantaserer om meg... Flere som har det slik?

Bare vit at om de stirrer på deg der og da så er du glemt i det du er ute av bildet.

Men stirrer på alle damer med puls i sin radar.

Skrevet

En dame som føler seg sexy, blir sexy i andres øyne også ;) Så det kan jo være tilfellet faktisk. Utseendet kommet ikke alltid i første rekke.

Skrevet

En dame som føler seg sexy, blir sexy i andres øyne også ;) Så det kan jo være tilfellet faktisk. Utseendet kommet ikke alltid i første rekke.

Sant nok- de dagene jeg selv føler meg fin og utstråler det, så får jeg flere lange blikk og komplimenter enn når jeg ikke gjør det..

Når det er sagt kan jeg ikke si at jeg tenker helt som HI, altså. ;)

Dog var det en mannlig kompis som sa til meg en gang at med mindre man ser ut som fanden sjøl, men bare sånn passelig ok ut, så kan man som kvinne være ganske sikker på at samtlige menn man noen gang har møtt på (med unntak av nære familiemedlemmer, selvsagt) har fantasert om en seksuelt på et eller annet tidspunkt. :P

Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis 40 år hi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...