Gå til innhold

Ett tips; kjøp kalendergaver på Ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ferdig med kalenderen, og har i år fått mye finere gaver for en billigere penge enn tidligere. Det meste har jeg fått gratis frakt på også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine vil heller ha sjokoladekalender :)

Skrevet

Jeg er ferdig med kalenderen, og har i år fått mye finere gaver for en billigere penge enn tidligere. Det meste har jeg fått gratis frakt på også :)

Få noen tips da? :-)

Handler en del på ebay, men har ikke funnet noen fine kalendergaver som er billige..kanskje et par stykker, that`s it!

Skrevet

Handler en del på ebay, men har ikke funnet noen fine kalendergaver som er billige..kanskje et par stykker, that`s it!

Tja, jeg har en seksåring som er veldig glad i Super Mario, og har laget en Super Mario-kalender. Har kjøpt noen figurer, en klokke, pysjamas, blyanter og fargestifter, viskelær, DS spill, mappe til å ha DSen i, nøkkelring, figur til å feste i glidelås/på sekken osv. Jeg legger inn en del bud på budrunder da, også sorterer jeg etter fri frakt, og da kan du gjøre noen skikkelig kupp ;)

Har fått flere ting til 1 dollar inkl frakt!

Skrevet

Jeg har kjøpt brukt og på biit.no så ble en grei pris :-)

Skrevet

ja men husk for all del å telle riktig, med så mange gode "tilbud" endte jeg opp med gaver nok til en unge mer en jeg har hehe

Skrevet

Har en jente som elsker littlest pet shop, i lekebutikken her koster jo en figur 100kr. Fikk 10 figurer til 75 kr tilsammen og gratis frakt når jeg kjøpte på ebay.

Og ja det er de samme figurene og de er nye :)

Men man må jo ofte lete litt å vite hva man ser etter for å finne gode deals da.

Og så har jeg funnet at det beste er å bruke actions men sett deg en max pris i hode og ikke gå over. Ofte får du en andre sjangse hvor du får tilbud om å kjøpe til din høyeste satt pris om du ikke vinner. Og ellers kommer det mange flere sjangser å by på samme ting.

Skrevet

Hva kjøpte du da HI? Trenger tips til barnas kalender:D elsker ebay!

Skrevet

Har nett kjøpt REDKEN sjampo 1 liter og balsam 1 liter til 550 kr. Og selger skriver 30$ i verdi så kommer unna tollarane. Det er vel 4 året jeg har kjøpt og har komment unna tollarane alle gangane + masse andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...