Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til kroppen min og tenker at alle andre er så mye finere enn meg og at de er så fornøyde. Vet ikke helt hva som er vanlig å tenke om seg selv, egentlig? Selv har jeg fin mage, men er litt drøy over hofter, rupmer og lår. På gode dager tenker jeg at jeg er heldig som har flat mage, uten strekkmerker, selv om jeg har to barn. Andre dager tenker jeg at det går da aldeles ikke an å vise seg ute med sånne dunderlår som jeg har. Kommer altså an på dagsformen Hva tenker dere, jenter?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 At den ikke er helt gal... Ser faktisk ganske fin ut med klær, men det var det å se bra ut naken,da...
Poteto Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Tenker mye likt som deg å tror egentlig det er helit normalt. Eg har og breie hofter å litt store lår, men alt går ann å "gjemme" i kler
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med kroppen min. Ser slank og fin ut med flat mage etter 2 barn. Men er ikke like fornøyd med det som er inni! Ryggen svikter, så føler kroppen ikke henger helt med og at jeg har blitt gammel...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 At den er veldig fin, og jeg er veldig heldig! Og sjelegald jeg har trent hardt hele livet så jeg har godt grunnlag og er lettrent
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Før jeg fikk barn så hadde jeg ikke mage i det hele tatt, hadde utstående hoftebein selv om jeg veide 70. Har en veldig grov og utstikkende beinbygning. Så jeg var veldig fornøyd med meg selv om jeg hadde rompe og lår. Nå er magen min større enn puppene, og jeg er ikke gravid (tror jeg da hehe;)).Jeg er sykelig overvektig..så ja, jeg føler meg som en strandet hval..hver dag!!! =(
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 At den er fin - og velfortjent, for det ligger mange timers arbeid bak den.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Noen dager tenker jeg: Woooow, SEXY! Andre dager tenker jeg: Å fy faen, ÆSJ!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Kommer an på dagen. Men jeg synes oftere at jeg er fin uten klær enn med faktisk... Jeg burde kanskje bare begynne å gå naken?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tenker at den igrunn ikke har livets rett... Kroppen altså.
holahopp Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Er ikke strålende fornøyd nei...men nå merker jeg kiloene rase av så gleder jeg meg til det ferdig resultatet...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Skulle ønske det gikk an å bytte inn kroppen sin jeg det hadde vært snasent ;D
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Tja, er ikke perfekt, men fypokker! Den er blitt MYE bedre de siste årene, i dag fikkjeg påmeg en genser jeg ikke har fått på siden jeg gikki 9 klasse! Det er sykt god lykke.. Fant den innerst i skapet mitt, tenkte å prøve den for moro, se om jeg fikk den på, smatt på lettere enn lettest, og sitter ikke som pølseskinn heller! Snart inne i str 38/40 nå, hvertfall på overkroppen, værre er det med den baken min...*sukk*
skinnfilla Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tenker at den litt tykk midt på og at jeg godt burde gå ned en 7-10 kg. Har nå kutta ut å trøkke i meg masse smågodt hver kveld og kutta kraftig ned på brus. Drikker masse vann så regner egentlig med å gå ned det jeg ønsker innen rimelig tid. Men så kommer jo jula da.....;p
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skulle optimalt sett veid 10kg mindre enn det jeg gjør nå. Hater å se meg selv naken i speilet:-/ Kunne godt hatt mindre mage, det er liksom den jeg er minst fornøyd med. Ellers elsker mannen min rompa mi, han går og stryker og klapper på den titt og ofte;-) Får mange komplimenter om rompa fra andre også, men det tar jeg mer som et dårlig sjekketriks:-D Ellers er jeg fornøyd med ansiktet, og får mange positive komplimenter for det. Men en modellkropp får jeg aldri - noe jeg har innfunnet meg greit med:-)
Kortslutning Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg synes jeg har 10 kilo for mye, alt for store pupper som dessverre henger, helvetes psoriasis og fæl appelsinhud Men slik er jeg, og prøver så godt jeg kan å trives med den kroppen jeg har. Selv om det ikke er like lett hver dag. Noen dager føler jeg meg skikkelig fæl, andre dager er det helt greit
Mamma til 3? Skrevet 26. oktober 2012 #17 Skrevet 26. oktober 2012 Tenker litt forskjellig avhengig av dagshumøret... I dag bestemte jeg meg for at jeg er i overkant tynn. Vekta har gått ned fortere enn fortest etter fødsel, og det er i grunnen lite av alt. Andre dager synes jeg magen henger noe og ikke er noe særlig å se på. Andre dager igjen er jeg kjempefornøyd og stolt over å se ut som jeg gjør, passe stram og uten strekkmerker
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #18 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skulle optimalt sett veid 10kg mindre enn det jeg gjør nå. Hater å se meg selv naken i speilet:-/ Kunne godt hatt mindre mage, det er liksom den jeg er minst fornøyd med. Ellers elsker mannen min rompa mi, han går og stryker og klapper på den titt og ofte;-) Får mange komplimenter om rompa fra andre også, men det tar jeg mer som et dårlig sjekketriks:-D Ellers er jeg fornøyd med ansiktet, og får mange positive komplimenter for det. Men en modellkropp får jeg aldri - noe jeg har innfunnet meg greit med:-) Du er veldig pen, så ansiktet kan du trygt være fornøyd med:-) Hilsen en som kjenner deg:-)
Tigerpote Skrevet 26. oktober 2012 #19 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg mangler 8 kg til jeg har nådd trivselsvekta. Da får jeg en bmi en plass mellom 23 og 24 - helt passe for meg. Jeg er veldig fornøyd med kroppsfasongen min! Jeg har en blanding mellom pære og timeglassfigur. Pupper som hverken er for små eller for store, og en litt stor rompe. Midjen kan bli ganske smal den, men har litt mer deig der etter å ha født to barn enn før Kroppen kan alltids bli strammere, huden glattere og brunere, men i alt er jeg fornøyd ja Fornøyd med ansikt og hår også.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #20 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tenker at jeg nok er heldigere enn de fleste. Har alltid vært slank og har ikke problem med å finne klær i min størrelse. Derimot så er jeg fra naturens side født uten bryster og valgte dermed å ta silikon for mange år siden for å føle meg som en kvinne. (Jeg er ingen blondine med solariumsbrud hud, men en helt vanlig brunette du kan møte på gata. ) Magen er vel den jeg er litt misfornøyd med, men sånn er det når man har født to barn. Jeg er ellers glad for at kroppen fungerer godt i hverdagen.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. oktober 2012 #21 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skulle optimalt sett veid 10kg mindre enn det jeg gjør nå. Hater å se meg selv naken i speilet:-/ Kunne godt hatt mindre mage, det er liksom den jeg er minst fornøyd med. Ellers elsker mannen min rompa mi, han går og stryker og klapper på den titt og ofte;-) Får mange komplimenter om rompa fra andre også, men det tar jeg mer som et dårlig sjekketriks:-D Ellers er jeg fornøyd med ansiktet, og får mange positive komplimenter for det. Men en modellkropp får jeg aldri - noe jeg har innfunnet meg greit med:-) Du er veldig pen, så ansiktet kan du trygt være fornøyd med:-) Hilsen en som kjenner deg:-) Oi, kjenner du meg? Hm....spennende...;-) Takk for koselig kompliment da:-)
Hybelkanina Skrevet 26. oktober 2012 #22 Skrevet 26. oktober 2012 Kroppen min er EGENTLIG fantastisk flott. Dessverre er det litt for mye glasur på den for øyeblikket
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 26. oktober 2012 #23 Skrevet 26. oktober 2012 Uten klær er jeg dvask med celulitter herifra til helvete!! Veier 5 kilo for mye etter fødsel, men det går nok vekk med tiden. Jeg har fin rompe og lår, tykke legger som går rett i sko (ikke spesielt fornøyd med de) så har jeg flat mage! Etter ammingen har jeg en stor pupp og en liten pupp! He he ikke så fornøyd med det heller. Ja ja det er det ingen som ser, for jeg viser meg aldri i bikini eller uten klær annet enn foran min kjære! Men med klær på er jeg flott som bare det :-) heldigvis! Mine skavanker holder jeg for meg selv, og får ofte høre at jeg er flott! Et pent ansikt har jeg også, og et godt stykke sjarm! Ohhh egentlig veldig heldig kjenner jeg!
TPK Skrevet 26. oktober 2012 #24 Skrevet 26. oktober 2012 At den er ganske fæl... Har hvertfall 10 kg for mye, og har en BMI på 28. Er generelt litt misfornøyd med alt, men det desidert verste er magen. Ser fortsatt gravid ut, 4 mnd etter fødsel nr.2. Har veldig utstikkende mage og masse "love handles". I tillegg til en skikkelig bongo-rumpe og feite lår! Og så hater jeg overarmene mine, det har jeg gjort i alle år. De ser bare kvapsete ut uansett hvor lite jeg veier. Men ansiktet er sånn noenlunde da, så får vel være fornøyd med det Og så har jeg fine hender! (Her fokuserer vi på det positive, hehe)
Fiemamma Skrevet 26. oktober 2012 #25 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er heldig med kroppen pga gener. Mamma er snart 60 og man kan neeesten ikke forskjell på beina våre, hun ser skikkelig glatt og fin ut. Har aldri trengt å trene for å justere utseendet/dimensjonene på kroppen min, men gjør det av og til for helsemessige fordeler. Jeg har 4 kg for mye som jeg jobber med å få av. Har vært så heldig med kroppen at jeg er panisk redd for å ødelegge den med svangerskap. Det er det eneste jeg er fornøyd med når det gjelder meg selv, derfor livredd for å rassere den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå