Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Eller iallfall til å føle meg bedre! Fryser selv om jeg har dyner og tepper på meg, og hver gang jeg sover litt våkner jeg opp og er klissvåt!! Det renner svette av meg! Usj! Føler meg ikke så fresh for å si det mildt! Hva gjør dere når dere er syk? Dusjer ofte? Legge sg i badekaret? Ikke får jeg mAt i meg heller. Har ikke spist på 2 døgn.
TPK Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Høres ut som du har feber. Ta deg en Paracet og sov mye. Prøv å få i deg noe, i alle fall væske. Noe med kalorier (altså ikke lettbrus o.l). Har du noen andre symptomer da?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Kroppens immunforsvar jobber best under hvile, så ta to paracet og legg deg til å sove. Ellers sverger jeg til varmt sitronvann med honning i, både sitron og honning er bakteriedrepende og helende, lindrer sår hals også. Jeg tar også shots med antioksydanter, du får kjøpt juice på helsekosten som inneholder masse masse oksydanter (aqai, trandebær, druer, bringebær, blåbær osv samlet i en juice). De sier størstedelen av immunforsvaret vårt sitter i tarmfloraen vår så jeg tar også et par kapsler med melkesyrebakterier for sikkerhets skyld. Da føler jeg at jeg har gjort mitt for å hjelpe kroppen bli frisk. Det er forresten ikke så farlig med den maten, men du må ha nok drikke, om kroppen blir uttørket fungerer den dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå