HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 http://touch.vg.no/article.php?artid=10055356 Gotta love him ! <3
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2012 Beklager ! så ikke det allerede lå en link til denne saken her..
Mamma4livet Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Elsker er vel å ta hardt i, men fysisk har han sin sjarm. Hadde dog aldri kunnet være hans underdannige kone. Tror han må ta seg en tur til USA og amishfolket for å finne seg ei passende jomfru.
Love my kidz Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 http://touch.vg.no/a...?artid=10055356 Gotta love him ! <3 ?? Kan du fortelle meg nøyaktig HVA du elsker ved denne mannen?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Skremmende at noen vil velge en mann som vil ty til vold for å tukte sin kvinne.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 http://touch.vg.no/a...?artid=10055356 Gotta love him ! <3 ?? Kan du fortelle meg nøyaktig HVA du elsker ved denne mannen? Ironi er en fin bil....
Mamma4livet Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Skremmende at noen vil velge en mann som vil ty til vold for å tukte sin kvinne. Bare ordet TUKTE blir jo komisk i 2012.
pip pip Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Hehe han er en artig skrue. Vanligvis er jeg ikke så glad i folk med slike meninger på reality tv. Men er ikke så imot hab. Kan ikke si eg elsker han, eller at han er min favoritt. Men har er jo litt morsom med alt det rare han sier;)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Dere som digger fyren kan umulig ha erfaring med undertrykking. En fyr som han er ikke god i noe som helst parforhold.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg lurer mest på om folk hadde likt ham like godt om han var mørk i huden og sa de samme tingene. Folk hyler jo opp om hijabbruk og muslimer som bestemmer over sine kvinner- hvorfor er det greit når en nordmann mener det samme? Mener dere virkelig at det er greit at en mann vil bestemme over sin kone, dekke henne til og ty til fysiske konsekvenser dersom hun ikke gjør som han vil, bare fordi han tilfeldigvis er litt "kjekk", ig dessuten nordmann?
håperpåvinterbarn Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Det er vel ment ironisk håper jeg Han snakker om kvinner som om de var bikkjer. Lære dem opp, tukte dem osv. Bare det at vi faktisk er kommet lengre enn å fysisk avstraffelse hundene våre.....jeg fnøs høyt da jeg leste artikkelen om ham. Å tro at man er mer intelligent og kan "rettlede" kvinner fordi man har penis blir bare så dumt at jeg må le
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Fy så flau jeg hadde vært hvis jeg var kvinnen som hadde barn med han. Eller i fremtiden ble gift med han..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg lurer mest på om folk hadde likt ham like godt om han var mørk i huden og sa de samme tingene. Folk hyler jo opp om hijabbruk og muslimer som bestemmer over sine kvinner- hvorfor er det greit når en nordmann mener det samme? Mener dere virkelig at det er greit at en mann vil bestemme over sin kone, dekke henne til og ty til fysiske konsekvenser dersom hun ikke gjør som han vil, bare fordi han tilfeldigvis er litt "kjekk", ig dessuten nordmann? Det jeg reagerer på er at det er så blest rundt denne mannen negativt fordi han tenker slikt, og ikke mer fokus på innvandrere som mener det samme.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2012 Lighten up people! det er noe som kalles ironi ingentig å eksplodere for... Iq er også en bil (på ordentlig..)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Syns det hadde vært avslappende å ha en slik rolle (som denne kvinnen han snakker om). Slipper å ta ansvar for så mye mer enn kjøttkakene, klesvasken og julegavene. Om en gjør ting riktig og galt trenger en heller ikke fundere over, da får en veiledning og hjelp til det også. Bikini og korte shortser liker jeg ikke å gå med uansett.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kan gå med på at han har et sjarmerende vesen, men når han åpner munnen, syns jeg ikke totalinntrykket trekker det opp. Man skal ikke gå utfordrende kledd, for man må tenke på at mannen har drifter som kvinner ikke kan begynne å forstå styrken av. Litt nysgjerrig blir man jo (), men jeg tror jeg kan styre meg.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. oktober 2012 #17 Skrevet 26. oktober 2012 Lighten up people! det er noe som kalles ironi ingentig å eksplodere for... Iq er også en bil (på ordentlig..) Joda, jeg skjønte at du var ironisk i hovedinnlegget, men poenget (eller problemet, som jeg ser det), er det at svært mange faktisk mener akkurat det. Og han har mange fans på fb, og diverse andre fora florerer av innlegg som "hyller" ham og roser ham for at han står for sine meninger. Noe jeg finner særdeles merkelig, og noe skremmende.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #18 Skrevet 26. oktober 2012 Syns meningene hans er greie jeg. Men kunne ikke vært gift med han med tanke på "de ekteskapelige plikter" som ville fulgt med på kjøpet. Han har sitt syn på hvordan forhold bør fungere, og finner han en likemake så er jo det flott. Det er ikke bare menn som har de meningene. Det er også mange kvinner som ser de positive sidene med en slik balanse i et forhold.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 26. oktober 2012 Lighten up people! det er noe som kalles ironi ingentig å eksplodere for... Iq er også en bil (på ordentlig..) Joda, jeg skjønte at du var ironisk i hovedinnlegget, men poenget (eller problemet, som jeg ser det), er det at svært mange faktisk mener akkurat det. Og han har mange fans på fb, og diverse andre fora florerer av innlegg som "hyller" ham og roser ham for at han står for sine meninger. Noe jeg finner særdeles merkelig, og noe skremmende. Jeg skjønner hva du mener. Men jeg greier ikke å ta han seriøst. Selv om han nok mener hvert ord han sier. Finner nesten holdningene hans litt facinerende.. Ikke på en positiv måte, men mer som en "hvordan greier han å ha de meningene i det hele tatt". Jeg på min side greier ikke annet enn å le av han når han kommer med utsagnene sine, men jeg forstår jo at noen kan reagere. Det er nok mange med hans meninger.. De er bare ikke så tydelige i hverdagen
Tigerpote Skrevet 26. oktober 2012 #20 Skrevet 26. oktober 2012 Tukt meg gjerne i senga! men ikke han der... Not my cup of coffee,,
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #21 Skrevet 27. oktober 2012 hehe, jeg følger ikke med på farmen, men akkurat denne mannen har jeg fått med meg. So what om han er annerledes og har noen merkelige meninger?? Kunne ikke brydd meg mer. Vi lever i 2012, og PR-kåte mennesker er ikke uvanlig. Tror han spiller mye på det.... Håper han finner en kone han kan være sjef for. Hvem bryr seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå