Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg trenger litt inspirasjon her:)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg henger meg på denne tråden jeg, fordi har null peiling og foreløpig lite inspirasjon Så håper du får noen gode svar! Eneste jeg vet er at 3-åringen skal få ski.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2012 godt utgangspunkt det da
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Barna skal få nye dsèr, så da blir det hver sin 3ds på dem. Pluss ett spill hver.Eldste på snart 8 skal få seg en ipod (en helt enkel)i tillegg. Jenta mi skal få seg en leke ved siden av. Mannen min tror jeg skal få seg en allværsjakke om jeg finner en som ikke er så dyr. Så blir det en felles julegave fra julenissen i år. PS3 og ett par spill. Har wii også, men veldig greit å ha ps3 for oss voksne og Endret 26. oktober 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
Poteto Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Eneste eg har planlagt å kjøpe er nye panner til pappa å stemor mi og lage nordlandskaker til besteforeldra mine, ellers er alt blankt! Trenger tips til 3 søstre, mor, datter på 5, og kjæresten! søstrene er, 27, 24 og 22 år. Endret 26. oktober 2012 av *Thalie*
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Ulltøy og bøker til de minste barna. Dagbok til hun som er 12 år. Til han på 8 år vet jeg ikke. Bilde av Bjørg Thorhallsdottir til mamma fra meg, bror og datteren min. Til pappa er vi litt usikre. Mormor og farmor får kalender med bilder av alle barne- og oldebarna fra alle oss barnebarna. Og så skal de få en ting hver fra datteren min. Lurte på å lage en velværekurv. De liker slikt Tanter og onkler, som har alt og mere til, skal få konsertbilletter. Til bror? Hmm.... Han er så vanskelig å finne gave til. Gavekort kanskje?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme? Jeg gir alltid med. Syns liksom det blir litt slapt uten... Har kjøpt inn fine rammer som matcher det flotte bildet i sorthvitt av ungene, der de faktisk ser ut til å like hverandre
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme? Nå vet jeg ikke hvor gamle barna deres er, men i fjor ga vi også bilder til besteforeldre. Da kjøpte vi en sånn sort avlang ramme på IKEA med plass til tre bilder. Plasserte et bilde på hver side og en tegning lagd av barnet i midten. Det var veldig populært.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme? Nå vet jeg ikke hvor gamle barna deres er, men i fjor ga vi også bilder til besteforeldre. Da kjøpte vi en sånn sort avlang ramme på IKEA med plass til tre bilder. Plasserte et bilde på hver side og en tegning lagd av barnet i midten. Det var veldig populært. straks 6 og 8 Vi har dessverre ikke ikea i nærheten, men det var et veldig bra tips Skal se om jeg finner noe ala de fra ikea
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme? Jeg gir alltid med. Syns liksom det blir litt slapt uten... Har kjøpt inn fine rammer som matcher det flotte bildet i sorthvitt av ungene, der de faktisk ser ut til å like hverandre Ja jeg og, men finner aldri noen fine rammer som ikke koster skjorta..pleier å gi det ved siden av..så prøver å ikke få det så dyrt. Kan jeg spørre hvor du kjøpte dine rammer?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme? Jeg gir alltid med. Syns liksom det blir litt slapt uten... Har kjøpt inn fine rammer som matcher det flotte bildet i sorthvitt av ungene, der de faktisk ser ut til å like hverandre Ja jeg og, men finner aldri noen fine rammer som ikke koster skjorta..pleier å gi det ved siden av..så prøver å ikke få det så dyrt. Kan jeg spørre hvor du kjøpte dine rammer? Kjøpte de på clas ohlson faktisk. De hadde med litt sånne utskjæringer (da tenker jeg mest til de eldre) og helt enkle stilrene til den litt yngre garden.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ferdig!!! Har kjøpt unicefgaver til de voksne i familien som enda ikke godtar å ikke få gaver Besteforeldre får også bilde av barna. Resten jeg har handlet til er barn i "rette alder" så der har jeg handlet masse lego til gutta og lego friends til jentene. De aller minste får duplo. Har noen venners barn jeg kjøper til og, og de får spill, tegnesaker, dvd, pynteting til hår osv osv Skal gi bilder jeg og, men hva pleier du å gjøre gi med eller uten ramme? Jeg gir alltid med. Syns liksom det blir litt slapt uten... Har kjøpt inn fine rammer som matcher det flotte bildet i sorthvitt av ungene, der de faktisk ser ut til å like hverandre Ja jeg og, men finner aldri noen fine rammer som ikke koster skjorta..pleier å gi det ved siden av..så prøver å ikke få det så dyrt. Kan jeg spørre hvor du kjøpte dine rammer? Kjøpte de på clas ohlson faktisk. De hadde med litt sånne utskjæringer (da tenker jeg mest til de eldre) og helt enkle stilrene til den litt yngre garden. Flott Skal ta meg en tur.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Til mamma, som ikkje ønskjer seg ting: Gåvekort på Egon (1000 kr), sidan ho ofte er der og spiser middag i helger o.l. Til svigerinnene mine, som vi eigentleg ikkje utvekslar gåver med: Karen Blixen juleengel frå Rosendahl, fordi dei var fine og det var koseleg å gje ei lita merksemd. Til storesøster på 5: friends lego, playmo, ein elektrisk hund og pet shop. Til veslesøster på 2,5: duplo, sylvanian family og play2learn-fe-ting. Det er det som er kjøpt inn¨/planlagt per i dag.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ser det er flere her som skriver friends lego til jenter. Hva er forskjellen på det og vanlig lego?
valkyrien Skrevet 26. oktober 2012 #17 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ser det er flere her som skriver friends lego til jenter. Hva er forskjellen på det og vanlig lego? Det er vel den serien som er laget i jentefarger tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #18 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ser det er flere her som skriver friends lego til jenter. Hva er forskjellen på det og vanlig lego? Friends legoen appellerer meir til mine jenter, enn den "vanlige". Vi har vanlig lego også (vanlige klossar, hjul til bilar o.l.), men dei føretrekk friends legoen. Technolego (viss det er det den heiter), som er ein tredje sort, har vi ikkje i det heile tatt - jentene våre er heilt uinteresserte og anser det som "guteleiker", sikkert på grunn av fargar og bilete på embalasjen. Friends legoen har andre fargar (rosa, lilla, mint, gult, kvitt), figurane ser annleis ut (er jenter, med ordentlege ansikt og langt hår), ofte følgjer små legokjæledyr med og temaene er generelt annleis. Det som skal byggjast er gjerne hus, dyreklinikk, butikk o.l. og ikkje romskip og slike ting som den techno-legoen gjerne har som byggesett.
blå2010+rosa2013 Skrevet 26. oktober 2012 #19 Skrevet 26. oktober 2012 Til min far som nylig har separert seg så kjøper jeg spekemat med fjøl og fin kniv og noen øl fra vinmonopolet. Min mor og stefar ønsket de seg sengetøy. Svigersøster som også nylig har separert seg fåren fin kurv med baderomsartikler. Svigerbror får viltkokeboka av Leif Mannerstrøm Min søster og hennes kjæreste får en kurv med kjøkkenting (krydder, olje, fint kjøkkenhåndkle, te osv) Oldeforeldre får et bilde som sønnen min har malt. Det var det de øsnket seg. Tanteunger får universalt gavekort (tenåringer som er vanskelig å handle til) Samboer får Ipad Guttungen vet vi ikke.
skinnfilla Skrevet 26. oktober 2012 #20 Skrevet 26. oktober 2012 Til 12 nevner og nieser kjøper jeg kinobilletter og en skål med kinosnask:) Mannen får en weekend med meg et eller annet sted:) Ellers til foreldre og søsken kurv med litt forskjellig oppi. Gavekort,kaffe,snop, kinobilletter,bøker,blader og litt sånn dill:) Vi blir alene i år, altså meg mann og tre jenter ,så de får mange pakker og kose seg med gjennom hele dagen. De har ingen sånne store dyre ønsker i år så derfor får de flere "småting" til 2-300 kr. Gleder meg masse i år stille og fredelig julekos uten mas og stress:)
DotM Skrevet 26. oktober 2012 #21 Skrevet 26. oktober 2012 Lager månedskalender med mange bilder av barn og barnebarn til mine foreldre og besteforeldre. Min søster som også venter barn får nok litt hjemmestrikket babytøy
blå2010+rosa2013 Skrevet 26. oktober 2012 #22 Skrevet 26. oktober 2012 Til 12 nevner og nieser kjøper jeg kinobilletter og en skål med kinosnask:) Mannen får en weekend med meg et eller annet sted:) Ellers til foreldre og søsken kurv med litt forskjellig oppi. Gavekort,kaffe,snop, kinobilletter,bøker,blader og litt sånn dill:) Vi blir alene i år, altså meg mann og tre jenter ,så de får mange pakker og kose seg med gjennom hele dagen. De har ingen sånne store dyre ønsker i år så derfor får de flere "småting" til 2-300 kr. Gleder meg masse i år stille og fredelig julekos uten mas og stress:) Takk for tips om kinobilett og snop det blir det istedet for gavekort til noen av tanteungene
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #23 Skrevet 26. oktober 2012 Alle tante barn får likt i år,hjemmestrikak ull lue og genser dattera får nye skolesekk m/ innhold: aktivitetsbok,penal,blyanter,viskel,lim,saks,fargestifter,blyantspisser,matboks og drikkeflaske foreldre får bestikk søsken uten barn får gave: 1 får glass og 1 får konsert billett bestemor får klær Hos oss får ikke de voksne som har barn gaver,men barna får litt ekstra.og de voksne uten barn får en liten ting.Kjempe flott
hysterika Skrevet 26. oktober 2012 #24 Skrevet 26. oktober 2012 Barna skal få nye dsèr, så da blir det hver sin 3ds på dem. Pluss ett spill hver.Eldste på snart 8 skal få seg en ipod (en helt enkel)i tillegg. Jenta mi skal få seg en leke ved siden av. Mannen min tror jeg skal få seg en allværsjakke om jeg finner en som ikke er så dyr. Så blir det en felles julegave fra julenissen i år. PS3 og ett par spill. Har wii også, men veldig greit å ha ps3 for oss voksne og Du kan kjøpe kjempefine allværsjakker på Netthandelen.no, de er ikke så dyre (ofte)!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #25 Skrevet 26. oktober 2012 Barna skal få nye dsèr, så da blir det hver sin 3ds på dem. Pluss ett spill hver.Eldste på snart 8 skal få seg en ipod (en helt enkel)i tillegg. Jenta mi skal få seg en leke ved siden av. Mannen min tror jeg skal få seg en allværsjakke om jeg finner en som ikke er så dyr. Så blir det en felles julegave fra julenissen i år. PS3 og ett par spill. Har wii også, men veldig greit å ha ps3 for oss voksne og Du kan kjøpe kjempefine allværsjakker på Netthandelen.no, de er ikke så dyre (ofte)! Tusen tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå