Gå til innhold

Hvorfor sier hun ikke mamma? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 1 år og sier dada, ps når hun ser en pus og eeeei når noen sier hei, men om jeg sier mamma sier hun dada og det sier hun når hun ser på pappa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er snart 7 og sier pappa oftere enn mamma enda...;-) 1 år er tidlig uansett, så det kommer nok skal du se.

Skrevet

Bare vent, snart går du og ønsker at du kunne slippe å høre "Mamma! Mamma! Maaaaaammaaaaaa!" femhundreogørti ganger om dagen ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Bare vent, snart går du og ønsker at du kunne slippe å høre "Mamma! Mamma! Maaaaaammaaaaaa!" femhundreogørti ganger om dagen ;)

Haha, enig! Det er en grunn til at jeg forsøker å lære minstemann å si pappa først ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Gutten min sa ikke pappa før for 2 uker siden.. Han er 28 mnd nå ;) Han har kalt begge for mamma til nå! Kjekt på butikken når gutten sprang etter faren og ropte 'mamma,mamma!" ;)

Skrevet

Som nevnt tidligere hn er bare 1 år:) de går gjennom mange lydfiler før de bevisst prater. Dada,mamma,baba osv

Lillesnupp sier:mamman min! Og sender et stygt blikk i retning av de som måtte tro noe annet:) hun er akkurat blitt 2 år da:)

Skrevet

Haha lydfiler! Var lydfaser det skulle være.

Utrolig morsomt med autocorrect ;p

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vel, gutten her har sakt pappa siden han var 10 mnd, nesten ikke tiltalt meg som annet enn "duh", når han var 12 mnd sa han mamma for første gang, men ble med det, når han var 15 mnd hadde han en uke med "kun" mamma, før han startet å kalle meg "ina" (jeg heter Dina) Men nå er han 20 mnd, og ENDERLIG sier han mamma minst en gang pr dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...