Gå til innhold

Flere som har dilla på Ruzzle ? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått til mange rare ord i det siste :P Lurer på hva de betyr! Nei, nå må jeg spille en runde til...igjen. (Minste sover).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg!

Det er utrolig gøy!

Skrevet

Woho, fikk til noen fine ord her nå:

- voksterer (265p :D ), vokstere osv.

- Gros

- Kov

Lurer på hva de betyr.

HI

Gjest Siklerotte
Skrevet

Samme hva det betyr, vel! Poengene som er av betydning. ;p Hadde dilla på det før sommeren, nå er jeg litt lei, men ålreit å spille litt i ny og ne.

Skrevet

Ja, jeg hadde superdilla! Har gitt meg nå da, etter nesten 1000 kamper (hvor jeg vant flesteparten, jeg er god ;)) så ga jeg meg. Regna ut hvor mye tid jeg hadde brukt på det, og da var det bare å slette spillet, altfor mye!!

Skrevet

Samme hva det betyr, vel! Poengene som er av betydning. ;p Hadde dilla på det før sommeren, nå er jeg litt lei, men ålreit å spille litt i ny og ne.

Sant så sant :D

Skrevet

Ja, jeg hadde superdilla! Har gitt meg nå da, etter nesten 1000 kamper (hvor jeg vant flesteparten, jeg er god ;)) så ga jeg meg. Regna ut hvor mye tid jeg hadde brukt på det, og da var det bare å slette spillet, altfor mye!!

Ble skremt av å regne ut tidsbruken jeg også! Men det er da alt for morsomt til å slettes :P Man tenker jo ikke at en runde på 2 min er så tidskrevende, men med mange runder så blir det en del tilsammen! HI

Skrevet

Ble skremt av å regne ut tidsbruken jeg også! Men det er da alt for morsomt til å slettes :P Man tenker jo ikke at en runde på 2 min er så tidskrevende, men med mange runder så blir det en del tilsammen! HI

Det tenkte jeg også, også merket jeg at mannen ble litt gretten for nesten hver gang han skulle snakke til meg så sa jeg "vent 1 minutt!", hehe.

Ett spill varer jo seks minutter, og med tusen kamper så spilte jeg jo faktisk i fire døgn :o Og det var ikke over lang tid heller.

Skrevet

Hvor mange poeng er rekorden deres i en runde da?

Skrevet

Beste runde: 2738 p

Beste Kamp: 4056 p

Jeg taper ganske ofte mot de jeg spiller mot :P Spiller som regel mot folk jeg kjenner.

HI

Skrevet

Beste runde 4128p

Beste kamp 6493p

I`m good ;)

Er en stund siden jeg spilte sist, men merker at jeg fikk litt lyst nå altså :)

Skrevet

beste runde: 5127

beste kamp: 6242

Skrevet

Beste runde 4128p

Beste kamp 6493p

I`m good ;)

Wow :D Hva er ditt beste ord, da?

Skrevet

Beste runde 4128p

Beste kamp 6493p

I`m good ;)

Wow :D Hva er ditt beste ord, da?

Hehe, lyktete (hva nå enn det er?) 339 poeng!

Skrevet

Det som er litt rart med ruzzle er at det går an å skrive mange ord som, i hvert fall jeg, aldri har hørt om - men det går ikke an å skrive vanlige ord som for eksempel ost ; o )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...