Gå til innhold

Hvorfor blir sjefer aldri fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer man dagen man er syk, er det feil for da blir det for få på jobb.

Ringer man dagen før og sier man er syk og ikke kommer dagen etter er det feil for det er jo ikke sikkert du er dårlig i morgen og ikke gyldig fravær -.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er ikke sjefen min. Vi kan gjerne ringe dagen før hvis vi kjenner at vi ikke kan på jobb neste dag. Også er det også greit om vi ringer på morgenen hvis vi har blitt dårlig i løpet av natten.

Men skjønner det kan være slitsomt hvis sjefen din er slik!! :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke min heller. Det er nesten bedre for oss å vite det dagen før, da er det lettere å skaffe vikar.

Skrevet

En sjef blir aldri fornøyd med sykefravær. Det er noe dritt uansett.

Skrevet

Mange sjefer mangler en del av hjernen tror jeg ;) Den delen som inneholder emapti, forståelse og diverse andre viktige ting. Både jeg og samboeren min har helt forferdelige sjefer. Hvis man er borte EN dag på 2 år, så er man "så ofte syk", og hvis man har influensa, så må vedkommende vite akkurat hvilken dag man blir frisk igjen, den første dagen man er syk... greit å være synsk da ;)

Misunner de som har litt oppegående sjefer, det har MYE å si! :)

Skrevet

Sjefen min har alltid vært fornøyd med meg. Hyggelig og blid er han og jeg har stor frihet, bare jeg gjør det jeg skal til rett tid :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sjefen min har alltid vært fornøyd med meg. Hyggelig og blid er han og jeg har stor frihet, bare jeg gjør det jeg skal til rett tid :)

Sånn er min og. Jeg fikk på et tidspunkt beskjed om å holde meg vekk fra jobb fordi jeg var syk. Og jeg jobber inne på et kontor og er ikke til smitte for noen. På kvelden fikk jeg sms med ønske om god bedring, og at jeg måtte holde senga til jeg var helt frisk! :) Herlige sjef! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...