Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tenker at jeg skal kjøpe Ipad 2 til min samboer i julegave og ser at elkjøp har tilbud nå. Er det sånn at jeg må opprette et abonoment eller kan jeg bare kjøpe den uten noe som helst? Og kan man kjøpe den på nedbetaling eller betalingsutsettelse?
Hybelkanina Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Skal du ha den med 3G eller den du kan bruke på trådløst nett? (Min erfaring er at det stort sett holder med den uten 3G, men kommer jo an på hvor han skal bruke den. Skal du ha med 3G trenger han jo et abonnement for å kunne bruke 3G'en, men du trenger ikke opprette det nå. Om du kan ta den på avbetaling aner jeg ikke, men de pleier vel ofte å ha slike ordninger på Elkjøp? Sjekk med dem... Endret 26. oktober 2012 av Zebrah
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 tenkte egentlig uten 3G http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/IPADMC769KNA/ipad-2-16-gb-wi-fi-sort tenkte på denne
Hybelkanina Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 tenkte egentlig uten 3G http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/IPADMC769KNA/ipad-2-16-gb-wi-fi-sort tenkte på denne Da trenger du ikke abonnement!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Takk for hjelpa. Er helt lost når det gjelder teknologi osv Men spørs om jeg klarer å vente helt til jul å gi han denne
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Trenger ikke abo, og er en flott maskin Digger min
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Er ikke ipad 2 den gammle? Du er klar over at Ipad 3 også blir i disse dagene erstattet av nr 4. Tror ikke jeg hadde kjøp nr 2, den begynner å bli gammel.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipad/compare Her var det jeg fant om ipad
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 iPad 2 er ikke så mye dårligere enn 3 eller mini. Jeg har prøvd nr 3 og merket ikke forskjell. Er avhengig av fantastisk nett for å merke stor forskjell. Hadde sikkert kjøpt 2 i dag og om jeg skulle kjøpe nå. Spar heller pengene til å kjøpt ett godt deksel til padda
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/IPad
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 iPad 2 er ikke så mye dårligere enn 3 eller mini. Jeg har prøvd nr 3 og merket ikke forskjell. Er avhengig av fantastisk nett for å merke stor forskjell. Hadde sikkert kjøpt 2 i dag og om jeg skulle kjøpe nå. Spar heller pengene til å kjøpt ett godt deksel til padda Tuller du? Skjermene er jo som dag og natt. Og 3 er mye raskere, spesielt på spill. Du kan ikke være kravstor.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 ipad 3 er det den med retina skjerm det da?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/IPad Hvorfor selger de ikke 3. generasjon lenger, men fortsatt 2, ble 3. for lik nr 4?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 ipad 3 er det den med retina skjerm det da? Ipad3 har retina, men det ser ut som de har erstattet ut ipad3 med ipad4 (som også har retina) på apple store.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 til dere som kan dette hvilken ville dere anbefalt da? Samboer er ikke så kravstor og den blir nok mest brukt til moro
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 iPad 2 er ikke så mye dårligere enn 3 eller mini. Jeg har prøvd nr 3 og merket ikke forskjell. Er avhengig av fantastisk nett for å merke stor forskjell. Hadde sikkert kjøpt 2 i dag og om jeg skulle kjøpe nå. Spar heller pengene til å kjøpt ett godt deksel til padda Tuller du? Skjermene er jo som dag og natt. Og 3 er mye raskere, spesielt på spill. Du kan ikke være kravstor. Det er fult mulig, men hvorfor bruke flere tusen mer på noe som jeg har og er fornøyd med? Det er uansett opp til HI om hvor mye penger hun vil bruke på dette. Men må da være lov å komme med egne meninger? Jeg merket ikke stor forskjell, men synes og min er mer enn bra nok.
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2012 #17 Skrevet 26. oktober 2012 til dere som kan dette hvilken ville dere anbefalt da? Samboer er ikke så kravstor og den blir nok mest brukt til moro Jeg anbefaler uansett hva andre sier nr 2. Men det opp til deg hvor mye penger du vil bruke. Hva du kan gjøre med de er ikke forandret så mye. Mer opplevelsen av bilde og lyd. Og hvor hurtig ting er, men har som sagt nr 2 og er superfornøyd med den
nerdybirdy Skrevet 26. oktober 2012 #18 Skrevet 26. oktober 2012 Helt enig med EnG+1, mer enn godt nok å kjøpe ipad2. generasjon 3+4 har ikke engang bedre batterikapasitet...... Dette med retina oppløsning. Kan dere se forskjell på en ipad med og uten dette? Om dere ikke hadde visst om det mener jeg? Jeg kan ikke det, og synes oppløsningen på ipad2 er vidunderlig......og mer enn godt nok. Hva er poenget med å betale masser av ekstra når man ikke ser forskjell? Og som EnG+1 påpeker, om man skal bruke den til nett og enkle spil + film er det unødvendig å legge så mye ekstra i den, mener jeg :-)
<3 2G <3 Skrevet 26. oktober 2012 #19 Skrevet 26. oktober 2012 Helt enig med EnG+1, mer enn godt nok å kjøpe ipad2. generasjon 3+4 har ikke engang bedre batterikapasitet...... Dette med retina oppløsning. Kan dere se forskjell på en ipad med og uten dette? Om dere ikke hadde visst om det mener jeg? Jeg kan ikke det, og synes oppløsningen på ipad2 er vidunderlig......og mer enn godt nok. Hva er poenget med å betale masser av ekstra når man ikke ser forskjell? Og som EnG+1 påpeker, om man skal bruke den til nett og enkle spil + film er det unødvendig å legge så mye ekstra i den, mener jeg :-) Takk Digger dingsebomser og tekniske ting men gidder ikke å blakke meg for å få det
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #20 Skrevet 26. oktober 2012 har ikke akkurat all verden med penger så blir nok en ipad 2 regner med han blir storfornøyd med den uansett
nerdybirdy Skrevet 26. oktober 2012 #21 Skrevet 26. oktober 2012 Helt enig med EnG+1, mer enn godt nok å kjøpe ipad2. generasjon 3+4 har ikke engang bedre batterikapasitet...... Dette med retina oppløsning. Kan dere se forskjell på en ipad med og uten dette? Om dere ikke hadde visst om det mener jeg? Jeg kan ikke det, og synes oppløsningen på ipad2 er vidunderlig......og mer enn godt nok. Hva er poenget med å betale masser av ekstra når man ikke ser forskjell? Og som EnG+1 påpeker, om man skal bruke den til nett og enkle spil + film er det unødvendig å legge så mye ekstra i den, mener jeg :-) Takk Digger dingsebomser og tekniske ting men gidder ikke å blakke meg for å få det Enig :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #22 Skrevet 26. oktober 2012 Ipad 2 er grei den, men når du ikke klarer å se forskjell på de to skjermene vil jeg tro det er noe galt med øynene. Vi har både nr 2 og nr 3 i huset. Den største forskjell er skjermen og at den er raskere. Spesielt når du leser ren tekst merkes det at skjermen er mye bedre på nr 3. Kamera skal også være bedre, spesielt i mørke men det bruker ikke jeg, så det kan jeg ikke uttale meg om. Har du trangt budsjett blir det kanskje pad 2 mot ingen ipad og da hadde jeg også gått for ipad2.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #23 Skrevet 26. oktober 2012 Hva med ipad mini? Den kunne jeg tenkt meg. Jeg har alltid irritert meg over at ipad er så tung.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #24 Skrevet 26. oktober 2012 Her kan dere se forskjellen på skjermene. http://www.anandtech...isplay-analysis
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #25 Skrevet 27. oktober 2012 Her får du 3 generasjon fra 3600,- http://www.pixmania.com/no/no/search/ipad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå