Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Vi kjøpte bil fra forhandler i april og da var vinterdekkene på. Siden det var våren ba dem bytte om fra vinterdekk til sommerdekk og det gjorde de. Igår skulle vi sette på vinterdekkene igjen, men de på verkstedet hos forhandleren har skrudd dekka så jævlig hardt til at det var ikke mulig å rikke dekkene når alle skruene var ute. Ringte forhandleren nå og sa det som det var og han sa han skulle sette opp en time. Så sier jeg at da blir det riktig at vi ikke skal betale siden det er de som har skrudd de umenneskelig hardt til. Joda, betale var vi pent nødt til. Dette synes jeg var helt urimelig så ba han slette hele timen så finner vi en annen løsning
lille sprelle Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 De skal ikke skru dekkene hardere på enn at du kan få dem av med ustyret i bilen. Har de gjort det, så har de skruverktøyet stående på for stor styrke om du skjønner hva jeg mener. Er du medlem av naf, kan du jo snakke med dem.
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Du kan foreslå ein mellomting, dei løsnar mutterane såpass at du får gjort jobben sjølv..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 De har brukt full styrke på skrugreiene sine. Jeg ringte pappa og spurte om han kunne prøve på verkstedet han jobber på og det skulle han. GRATIS!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tror de har rett. Jeg synes ikke det er riktig at dere skal få slippe å betale, bare fordi dere ikke klarer å skru de av. Hva med møbler man får kjøpt monterte, også sitter skruen så hardt at leverandøren må demontere den? Skal folk få slippe å betale da også? Litt snål sammenligning, men du skjønner sikkert hva jeg mener? De kan da ikke la alle som ikke får av dekkene igjen få gratis skifting? Da vil bedriften snart gå konkurs vil jeg tro.. Jeg aner ikke hva som er korrekt, dette er bare min mening
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 De har brukt full styrke på skrugreiene sine. Jeg ringte pappa og spurte om han kunne prøve på verkstedet han jobber på og det skulle han. GRATIS! Eg også føretrekk verkstader der det er gratis. Eigentleg er eg ikkje nøgd før eg får kome når det passar meg, bilen blir teke med ein gong og eg får gratis kaffi medan eg ventar. Og slik får eg det Løner seg å kjenne folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå