Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Han har nå bare en sånn "vaffel"-jakke fra Zara. Han trenger noe som er varmere. Tenker å kjøpe en som kanskje til og med kan brukes i ski-bakken når den tid kommer (så slår vi to fluer i én smekk). Eller er det best å ha én til hverdags og en annen til ski?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Kjøp en foret og vannavstøtende. Sportsbutikker har greit utvalg. Kjøpte selv en HH på 50% salg (ny 1200) til skolebarnet. Greit om jakken går litt ned bak. Slike jakker med fleece inni er bedre enn de veldig tykke dunjakkene om det regner.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Ja, en sånn med fleece inni er kanskje ikke så dumt, den kan jo også brukes på ski. Tenkte litt på en dunjakke eller lignende, men de er jo ofte så tjukke, og da ville han sikkert ikke like den fordi det blir for klumpete og tungt å bevege seg i. Takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Vi har Bergans Sjoa til begge våre største. De er vind og vanntett og ikke særlig tykke....som gjør det til en glimrende vår / høstjakke. Når det blir kaldt bruker de en fleece jakke under og er varme og gode. De svære tykke dunjakkene bare hemmer barn.
Tigerpote Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kjøpte en kjempefin boblejakke på Cubus til min 3-åring! Kostet 299,-. Jeg synes de har mye billig og bra til barn!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Han har nå bare en sånn "vaffel"-jakke fra Zara. Han trenger noe som er varmere. Tenker å kjøpe en som kanskje til og med kan brukes i ski-bakken når den tid kommer (så slår vi to fluer i én smekk). Eller er det best å ha én til hverdags og en annen til ski? Vi kjøpte denne her til gutten vår på nesten 8,http://www.laredoute.no/kihawo/parkas/374383?N=1z141muZ1z13zqr&Ns=RankValue5|1&Nao=7. Og jeg må si, det er den beste og varmeste jakka han har hatt! Er sånn at jeg skulle ønske jeg hadde en og. Veldig veldig fornøyd med den. Han har og sportmanns vinterpakke med jakke og vinterbukse, veldig bra sett det og
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Ja, en sånn med fleece inni er kanskje ikke så dumt, den kan jo også brukes på ski. Tenkte litt på en dunjakke eller lignende, men de er jo ofte så tjukke, og da ville han sikkert ikke like den fordi det blir for klumpete og tungt å bevege seg i. Takk for svar HI # 2 her. Mente bedre med fleecejakke under jakken. Ikke i jakken. Altså foret goretex i stede for ren dunjakke
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Han har nå bare en sånn "vaffel"-jakke fra Zara. Han trenger noe som er varmere. Tenker å kjøpe en som kanskje til og med kan brukes i ski-bakken når den tid kommer (så slår vi to fluer i én smekk). Eller er det best å ha én til hverdags og en annen til ski? Vi kjøpte denne her til gutten vår på nesten 8,http://www.laredoute...kValue5|1&Nao=7. Og jeg må si, det er den beste og varmeste jakka han har hatt! Er sånn at jeg skulle ønske jeg hadde en og. Veldig veldig fornøyd med den. Han har og sportmanns vinterpakke med jakke og vinterbukse, veldig bra sett det og Takk for tips, denne skal jeg ta og bestille til begge mine gutter
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Han har nå bare en sånn "vaffel"-jakke fra Zara. Han trenger noe som er varmere. Tenker å kjøpe en som kanskje til og med kan brukes i ski-bakken når den tid kommer (så slår vi to fluer i én smekk). Eller er det best å ha én til hverdags og en annen til ski? Vi kjøpte denne her til gutten vår på nesten 8,http://www.laredoute...kValue5|1&Nao=7. Og jeg må si, det er den beste og varmeste jakka han har hatt! Er sånn at jeg skulle ønske jeg hadde en og. Veldig veldig fornøyd med den. Han har og sportmanns vinterpakke med jakke og vinterbukse, veldig bra sett det og Takk for tips, denne skal jeg ta og bestille til begge mine gutter Ja, det er en super jakke ihvertfall.Stor myk og god hette. De pleier ofte å ha masse rabatter når du logger inn der, husk å legge de til så kan du spare masse. Står det ikke noe rabatter der så kan du søke på nettet etter dem:) Jeg var så heldig at jeg betalte bare 250 kr for den jakka, flaks hehe
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Begge mine gutter har kjøpt Kaxs jakker på KappAhl, de er "skatere" om sommeren og kjører snowboard og slalom om viteren, så de liker stilen på årets jakker derfra kjempegodt. De har selv valgt hver sin jakke. De er skikkelig gode og varme, er vann- og vindtette og har god slitestyrke (hadde jakker derfra i fjor også). De har stadig tilbud på KappAhl, 25% på valgfri vare, 25% for alle Coop-medlemmer o.l. så jeg betalte ikke full pris for jakkene. 6.klassingen har denne jakken: http://www.kappahl.n...le/jakke_324194 3.klassingen har denne jakken: http://www.kappahl.n...le/jakke_324244 I tillegg har de hver sin ensfargede dunjakke fra Stormberg som er litt mer nøytral (kjøpt på salg hos XXL for 200 kr stk).
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Stormberg.no har en del gode på salg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå