Gå til innhold

Å, gruer meg til å ringe jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært borte i 2 dager med sykdom. Nå har dagmammaen til jentungen blitt syk og ingen i familien kan passe henne så da må jeg være hjemme nok en gang. De kommer til å bli så sure!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kjipt når sånt skjer - men det kan man jo ikke noe for! Tlf tar 1 min så er du ferdig :)

Skrevet

Jepp. Manne meg opp og ta den korte samtalen! :P

Skrevet

Det er utrolig kjipt når sånt skjer, men som nevnt over her, du kan jo ikke noe for det, og det tar ett minutt. Jo fortere du ringer, jo fortere er du ferdig, og kan fokusere på dagen sammen med jenta di :)

Skrevet

Men kjære deg da. De kan ikke bli sur på deg for noe du ikke kan styre. De kan bli irritert over situasjonen, men de har ikke lov til å la det gå ut over deg på noen måte. Ring så snart du kan , og planlegg noe positive t du kan gjøre i det du har lagt på. Blir de sure, avslutter du samtalen så fort du klarer. Ha en fin dag, resten av dagen. :)

Skrevet

kjenner følelsen ;) men har en barn er det ikke til å unngå tror jeg, særlig på denne tiden av året. blir vel endel sykdom framover nå. kast deg i det, og kos dere etterpå :)

Skrevet

Det verste er jo at jeg jobber på den jobben en dag i uken. Forrige uke var jeg borte pga. omgangssyken på meg selv og idag er jeg borte.

Skal sies at jeg allerede har vært hjemme fra jobb i 2 dager pga. feber, hodepine og hele den regla fra det andre stedet jeg jobber på (samme kjede) siden jeg har vært syk og derfor har smitta dagmammaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...