Gå til innhold

Fantastisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ned i kjelleren for å hente den siste klesvasken og merket en rar lukt. Det lukter normalt rart i kjelleren, men denne var ekstrem. Kom inn på vaskerommet og tror du det ikke flyter 10 cm med kloakk i 2/3 deler av rommet! heldigvis hellig på gulvet og alt av maskiner og div sto på den tørre delen. Hadde litt tidligere lagt det siste av skittentøy inn i maskinen for å få det opp fra gulvet. Hell i uhell.

Men når jeg sier kloakk så mener jeg det værste av kloakk. Mørkt vann med ting som flyter i det. Æsj!!!!

Dette passet overhode ikke og det kunne ikke skjedd på ett værre tidspunkt! Faen!!!! Glad vi skal flytte før året er omme. Bare problemer med dette huset.

Frustrasjonsutblåsning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fytti... Herlig overraskelse sÅnn midt pÅ natta da gitt :(

FÅr hÅpe dere fÅr en rørlegger til Å fikse det first thing tomorrow! Hvis ikke sÅ stinker det vel snart i mer enn kjelleren :P

Skrevet

Nettop det som er hovedproblemet ( etter problemet med at det faktisk flyter..) vi har ikke tid eller mulighet i morgen. Jeg skal settes i gang da og vi blir da opptatt med fødsel.

Må vel få svigers til å ordne opp, for jeg er redd for nedstanka hus.

Skrevet

Håper du sover nå, viss du skal settes i gang om noen timer så burde du hvile litt! :) Lykke til!

Skrevet

Ring forsikringsselskapet deres, så tar de det derfra med å få tak i et skadesaneringsfirma som ordner opp:) lykke til i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...