Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Han er instruktør på en av fritidsaktivitetene til sønnen min. Han ser på meg ofte, men bare korte, "nøytrale" blikk.. Tror dere han blir vettaskremt hvis jeg sender ham et lite hint på fb? Noe a la "hei, du er hot, skal vi treffes"...? Eller blir det heeelt på trynet? ( navnet hans står jo i papirene fra kurset, så jeg fant ham på fb..) Noen innspill??? ( Tenkte kanskje vente til etter nyttår når kurset er over, så det ikke blir kleint å se ham hvis han sier nei...)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 "Hei, du er hot"...? Hvor gammel er du i hodet? Hadde nok sett an interessen litt mer før en eventuell melding, og da noe HEEEELT annet enn "du er hot"...
Ikkenonick Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Det kan bli veldig kleint, spesielt hvis du skriver akkurat DET;) Men på den annen side, vent til nyttår, skriv noe liiiiitt mindre tacky og gå for det:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Nei, ikke gjør det da! Det blir bare flaut... Både for deg og sønnen din. Ikke meningen å være kjip altså!
Februargullet2013 Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Alder er da ingen hindring synes jeg
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Hi her.. Hehe, nå ble jeg litt flau kjenner jeg, - men det jeg mente med å si "du er hot", er at det kun er fysisk interesse, da.... Har dere noen bedre tips til hva jeg evt skal skrive isteden???
BinaBaby Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Nei, æsj han er 21år og du 40år. Det er ekkelt!
Marjoriee Dawes Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Se det an ;-) IKKE prøv for hardt, med HOT osv :-P haha. Ellers er da ikke alder noe å tenke på ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 La det bli med det crushet du og finn deg en på din egen alder. Tenk på sønnen din da.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 HI her igjen For å være veldig vulgær - her handler det jo om at jeg har lyst til å knulle livskiten ut av fyren - ikke holde hender på restaurant.. Hmm, får vel se an ja, gi han noen smil og blikk, og se n responsen før jeg driter meg ut haha...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Altså... Om han tar kontakt med deg, så er det jo greit. Men om du tar kontakt med han, og han ikke er interessert (noe han mest sannsynlig ikke er), så kommer han til å fortelle om deg til alle vennene sine og du blir gjort til latter. Slik er det. Husker selv når jeg var 20 og var på byn med typen min... Mange damer på 40 som sendte han lange blikk og viste tydelig interesse for han. (Han var da 25). Han bare lo av de og syntes de var patetisk! Jeg skriver ikke dette for å være stygg, men for å hindre deg i å tabbe deg ut! Men for all del, om du likevel tar kontakt med han, så håper jeg selvfølgelig det går din vei! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 Bedre å ta opp kontakten hvis dere møtes ute, på en fest eller lignende. Var med en på 22 da jeg var 38... oppskrytt, og virkelig ikke god sex en gang, han var all looks og ikke noe annet. Derimot 26 da jeg var 38.... phu.... det var noe, men bare i senga det også Jeg ville nok ikke tatt kontakt på fb. Husk at det er mange svært unge menn som skryter av alle de "eldre" damene de har seg med... Men møter du ham ute og kjemien er der så hopp i det, da ligger det også i kortene at det bare er sex... Men for all del vent til etter nyttår slik de andre sier!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Kommer aldri til å møte ham ute, jeg er aldri på byen. Bor i en stor by. Om han kommer til å le av meg eller fortelle alle kompisene spiller ingen rolle - jeg kommer aldri til å treffe på ham hvis han ikke er intr. Og sønnen min skal selvsagt ikke involveres på noe som helst måte!!! Men dere som syns det var helt på trynet å skrive "du er hot" - hvordan kan jeg ordlegge meg? Hadde ikke tenkt til å starte en debatt om aldersforskjeller - HI
BinaBaby Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 Sex, sex, sex alt handler om sex. Alt er sexualisert i en eller annen grad nå og det er likssom kjempe positivt for da er man "frigjort" Det ganske mange alvorlige og langsiktige problematiker i kjølevannet av dette. Jeg blir så lei av å høre om hvor kåte folk er og hvilke lengder de er villig å gå til for å få tilfredsstilt sine behov. Hvorfor legge seg etter en ung gutt på 21år som atpåtil er instruktøren til sønnen din når man er 40år selv, jeg synes det er så egoistisk. Forstår at man kan bli tent, men alder bør også være en del av ens moralske hindring for hvorvidt man velger¨å handle på sitt begjær synes jeg da. Og jeg tar meg den frihet til å dele min mening på lik linje som alle andre her inne. P.s kanskje du har mittlivskrise? Bare en tanke.
Junibaby2011 Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Sex, sex, sex alt handler om sex. Alt er sexualisert i en eller annen grad nå og det er likssom kjempe positivt for da er man "frigjort" Det ganske mange alvorlige og langsiktige problematiker i kjølevannet av dette. Jeg blir så lei av å høre om hvor kåte folk er og hvilke lengder de er villig å gå til for å få tilfredsstilt sine behov. Hvorfor legge seg etter en ung gutt på 21år som atpåtil er instruktøren til sønnen din når man er 40år selv, jeg synes det er så egoistisk. Forstår at man kan bli tent, men alder bør også være en del av ens moralske hindring for hvorvidt man velger¨å handle på sitt begjær synes jeg da. Og jeg tar meg den frihet til å dele min mening på lik linje som alle andre her inne. P.s kanskje du har mittlivskrise? Bare en tanke. Du trenger et knull
Marjoriee Dawes Skrevet 25. oktober 2012 #16 Skrevet 25. oktober 2012 Sex, sex, sex alt handler om sex. Alt er sexualisert i en eller annen grad nå og det er likssom kjempe positivt for da er man "frigjort" Det ganske mange alvorlige og langsiktige problematiker i kjølevannet av dette. Jeg blir så lei av å høre om hvor kåte folk er og hvilke lengder de er villig å gå til for å få tilfredsstilt sine behov. Hvorfor legge seg etter en ung gutt på 21år som atpåtil er instruktøren til sønnen din når man er 40år selv, jeg synes det er så egoistisk. Forstår at man kan bli tent, men alder bør også være en del av ens moralske hindring for hvorvidt man velger¨å handle på sitt begjær synes jeg da. Og jeg tar meg den frihet til å dele min mening på lik linje som alle andre her inne. P.s kanskje du har mittlivskrise? Bare en tanke. Haha, så bitter da du :-D Hvis hun får respons på at denne unggutten også vil knulle vettet av henne, så ser jeg ikke hvorfor du mener det kan være egoistisk?:-P Det er jo ikke akkurat slik at hun skal voldta denne gutten heller da. Kanskje nettopp du er ei sur eldre frøken, totalt underernært på sex? Kan der være derfor du blir så provosert? :-P
BinaBaby Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Sex, sex, sex alt handler om sex. Alt er sexualisert i en eller annen grad nå og det er likssom kjempe positivt for da er man "frigjort" Det ganske mange alvorlige og langsiktige problematiker i kjølevannet av dette. Jeg blir så lei av å høre om hvor kåte folk er og hvilke lengder de er villig å gå til for å få tilfredsstilt sine behov. Hvorfor legge seg etter en ung gutt på 21år som atpåtil er instruktøren til sønnen din når man er 40år selv, jeg synes det er så egoistisk. Forstår at man kan bli tent, men alder bør også være en del av ens moralske hindring for hvorvidt man velger¨å handle på sitt begjær synes jeg da. Og jeg tar meg den frihet til å dele min mening på lik linje som alle andre her inne. P.s kanskje du har mittlivskrise? Bare en tanke. Du trenger et knull Nei det er det tydeligviss trådstarter som trenger, men jeg synes man kan finne seg noen på sin egen alder og utenfor barnas omkrets når det bare er snakk om nettopp å knulle.
Marjoriee Dawes Skrevet 25. oktober 2012 #18 Skrevet 25. oktober 2012 Sex, sex, sex alt handler om sex. Alt er sexualisert i en eller annen grad nå og det er likssom kjempe positivt for da er man "frigjort" Det ganske mange alvorlige og langsiktige problematiker i kjølevannet av dette. Jeg blir så lei av å høre om hvor kåte folk er og hvilke lengder de er villig å gå til for å få tilfredsstilt sine behov. Hvorfor legge seg etter en ung gutt på 21år som atpåtil er instruktøren til sønnen din når man er 40år selv, jeg synes det er så egoistisk. Forstår at man kan bli tent, men alder bør også være en del av ens moralske hindring for hvorvidt man velger¨å handle på sitt begjær synes jeg da. Og jeg tar meg den frihet til å dele min mening på lik linje som alle andre her inne. P.s kanskje du har mittlivskrise? Bare en tanke. Du trenger et knull Nei det er det tydeligviss trådstarter som trenger, men jeg synes man kan finne seg noen på sin egen alder og utenfor barnas omkrets når det bare er snakk om nettopp å knulle. På deg høres det ut som om hun skal legge seg etter denne treneren rett foran øynene på ungen sin. Og ville verden blitt ett bedre sted å leve i for deg hvis ALLE hadde funnet folk på sin egen alder? :-P
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #19 Skrevet 25. oktober 2012 HI: Ja, mulig det, at jeg er i 40-års krisa, hehe.... Fint at dere kan få meg ned på jorda - får vel fantasere litt isteden. Og se det an... P.S - alt handler ikke om sex for meg....nesten tvert imot.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 -HI Men jeg har kanskje ikke like snever moral som enkelte her inne - virker som om noen tror jeg skal grafse ham i skrittet foran ungene! Herregud - Sex skal være gøy og spennende - og jeg har jo ingenting å tape på hvis han ikke er intr - og BIG WIN hvis han er. Men hjelp meg da, jenter! Hva vil en ung fyr høre for å bli intr????
Junibaby2011 Skrevet 25. oktober 2012 #21 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) HI: Ja, mulig det, at jeg er i 40-års krisa, hehe.... Fint at dere kan få meg ned på jorda - får vel fantasere litt isteden. Og se det an... P.S - alt handler ikke om sex for meg....nesten tvert imot. Synes du skal finne på noe bra å skrive til han og ta sjansen jeg! Du har tydeligvis ikke noe å tape på det. Lurer på om de som er negative i denne tråden hadde sett annerledes på det om HI var en mann.. Endret 25. oktober 2012 av Junibaby2011
Gjest sug lut Skrevet 25. oktober 2012 #22 Skrevet 25. oktober 2012 Du kunne vært mora hans. Nøy deg med å kikke, du, så ikke du blir like patetisk som menn i førtiårskrise.
Gjest sug lut Skrevet 25. oktober 2012 #23 Skrevet 25. oktober 2012 -HI Men jeg har kanskje ikke like snever moral som enkelte her inne - virker som om noen tror jeg skal grafse ham i skrittet foran ungene! Herregud - Sex skal være gøy og spennende - og jeg har jo ingenting å tape på hvis han ikke er intr - og BIG WIN hvis han er. Men hjelp meg da, jenter! Hva vil en ung fyr høre for å bli intr???? At du kan være anstand for ham på danskebåten?
silje1989 Skrevet 26. oktober 2012 #24 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) "hei, du er hot, skal vi treffes"...? haha dæver Hadde du skrevet det trur jeg det hadde blitt veldig pinlig for dere begge neste gang dere er på denna fritidsaktiviteten. hva skjedde med innlegget mitt :s Endret 26. oktober 2012 av Silje1989
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #25 Skrevet 26. oktober 2012 -HI Men jeg har kanskje ikke like snever moral som enkelte her inne - virker som om noen tror jeg skal grafse ham i skrittet foran ungene! Herregud - Sex skal være gøy og spennende - og jeg har jo ingenting å tape på hvis han ikke er intr - og BIG WIN hvis han er. Men hjelp meg da, jenter! Hva vil en ung fyr høre for å bli intr???? At du kan være anstand for ham på danskebåten? Hører du til på bygda eller? Dette er etterhvert blitt ganske vanlig i byene, at man har uforpliktende sex med hverandre uavhengig av aldersforskjeller. Og det skjer i de beste miljøer, ikke kun avdankede gamle kjerringer som frekventerer på danskebåten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå