Gå til innhold

Blødde dere alltid i begynnelsen av fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig tak i litt under midten av ryggen og i magen. Men blør ikke eller noe sånn. Så lurer på om man alltid blør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blødde ikke med førstemann... men blødde masse med nr.2...

Skrevet

Med første hadde jeg blødninger de tre første månedene. Men andre var det ingenting. Men var ekstremt dårlig helt i starten av svangerskapet. De første dagene. Var så dårlig at jeg trodde jeg skulle dø, med smerter i mage, mellomgulv.

Skrevet

Jeg blødde ikke...

Skrevet

Blødde ikke noe i forkant med mine.

Med nr.2 var fostervannet lyserosa da det gikk, men ikke så rart siden jeg da hadde 9 cm åpning

Skrevet

Jeg hadde ikke en eneste dråpe blod da fødsel nr. 1 startet, blødde derimot mye etter fødselen p.g.a. rifter.

Er spent nå på nr. 2

Kan godt være du er igang med fødselen nå, ja. Lykke til!

Skrevet

Tenker på når fødsel og rier starter. Ikke blødd noe, men det er så sinnsykt vondt.

Skrevet

Herregud, leste helt feil jeg! Glem mitt svar! :P

Skrevet

Hadde hverken blod, vannavgang, eller smerter før jeg hadde rundt 6cm åpning og riene ble vonde. Vannet tok de før ungen skulle presses ut, og det ble ikke en dråpe blod før morkaka kom etterpå. :) Tror det er like vanlig å ikke blø, som å blø. Lykke til! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Blødde unormalt mye med storebror, ingenting med lillesøster.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har skikkelig tak i litt under midten av ryggen og i magen. Men blør ikke eller noe sånn. Så lurer på om man alltid blør?

Skjønner jeg deg rett når jeg sier at du egentlig lurer på om fødselen har startet? I så fall er det ikke blod du skal se etter, men rier, og de gjør vondt ja ;) (i større eller mindre grad, fra person til person) Ring heller føden og forklar dem, de kan sikkert hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...