Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Tips til en lett og godt dekkende fundation? Bruker Bare minerals men er på utkikk etter noe å ha under. Jeg har litt rød hud så føler jeg må dekke ekstra godt. Om jeg ikke bruker krem før fundation så er huden min tørr. Hvilken fundation dekker kviser, rødheter og porer godt, uten å se unaturlig og skjoldete ut? Merke og pris.
Gjest peacock Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Liker Origins! Etter å ha brukt en fuktighetskrem http://www.origins.com/product/3847/11734/Makeup/Daily-Essentials/Foundations/Stay-Tuned/Balancing-face-makeup/index.tmpl
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Liker Origins! Etter å ha brukt en fuktighetskrem http://www.origins.c...keup/index.tmpl Dekker den godt?
Gjest pizzadilla Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har store porer og bruker en line filler fra Mac. En primer som glatter ut huden før foundation:-) på røde flekker bruker jeg enten litt ekstra foundation eller en concealer. Less is more:-) bruker også bare minerals og dette fungerer kjempefint for meg!
Gjest peacock Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Liker Origins! Etter å ha brukt en fuktighetskrem http://www.origins.c...keup/index.tmpl Dekker den godt? Ja, trenger ikke mye heller (men du må kanskje ha en concealer i tillegg da om du har ujevnheter eller er litt mørk under øynene) Har litt tørr hud, spesielt på vinteren, men med litt krem under er den helt ypperlig
unforgettable Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har også litt rød hud og clinique(den med speil på toppen) har funket ypperlig for meg:) De fortalt meg at du får kjøpt gult pudder i samme merke som demper rødheten veldig som skal brukes under:) rundt 250 pr stk tror jeg:)
Ikkenonick Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Bruker enten en primer (for å jevne ut huden) sammen med concealer og pudder som dagsminke. Har gått for en av disse nye BB kremene som foundation nå og synes det gir godt resultat, men jeg har skjønt det er varierende hvor dekkende de er. Jeg har Loreal sin, siden jeg ville prøve før jeg kjøpte noe "dyrere", og den dekker middels godt, og har litt lite fukt, men er ellers veldig lett og god på huden. Kan anbefales.
marsve Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Estee lauder. Den grønne flaska. Herreminhatt, den er knall! Er sånn bb krem det da.. testa i woman nå, og kom ut som den beste! Jeg har veldig fin hud egentlig, så vet ikke helt hvordan dekkevnen er personlig. Men den lukter helt herlig, blir helt riktig i fargen fordi den er fargeløs og bare gjør huden din en liten nyanse brunere, så den kan ikke bli feil i fargen. Den er lett å smøre ut og sitter hele dagen. Suuuuper! Gå å prøv den på et parfymeri
Fiemamma Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis du vil dempe rødhet, men samtidig ha en lett dekkende foundation, anbefaler jeg en primer med grønnskjær i som du påfører de røde partiene først. Grønt er den fargen som nøytraliserer rødt fordi de fargene er komplementære. MAC har en kjempegod primer som heter Neutralize. Den bruker jeg på kinnbeina til mannen min faktisk! Funker som fjell og vises ikke i det heletatt hvis du bruker en fuktighetskrem under først. Hilsen makeupartisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå