Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Allerede uken etter unnfangelsen har jeg fått symtomer som kan tegne på en graviditet og teste er fortidlig men skal uansett til legen 6 november så passer fint og teste meg der da :-) Men vi har prøvd i Så lang tid uten noe hell har hatt litt symtomer før men overhode ikke slike som dette det er slitsomt. Jeg snakket med en synsk og han sa han kunne se noe men at det var fortidlig og se hva det var. Symtomene mine til nå er Utrolig ømme bryster går ikke og klemme på dem uten at jeg skal få utrolig vondt aldri hatt slikt før. Brystvortene er stive ( sorry detaljer ) men de har vært en del slikt denne siste uken og dem er veldig såre og vonde om jeg tar på dem Jeg er utrolig kvalm på morgningen og kvelden spesielt det kan hende det kommer på dagen men spesielt kveld/morgen. Og jeg sover ,sover og sover la meg tidlig i går og våknet uthvilt klokken 5 skulle på møte så kommer hjem rundt 11 og sovner pladask til hele klokken 4 har ikke hørt eller reagert på at kjæresten prøvde og vekke meg og er så trøtt at jeg snart turner her jeg sitter. :-( Har en hel med udflod som kan lukte mer en vanlig Stikkninger/murringer i magen også . Og ikke for og glemme har hatt konstant hodepine i noen dager nå eneste som faktisk hjelper er søvn eller noe kaldt. Har snakket med ei veninne av meg og hennes symtomer kom også veldig raskt.
Februargullet2013 Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 kommer ikke så fort,men går nok 5 uker eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå