Gå til innhold

Hvordan hadde dere og barna det etter bruddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden flyttet min tidligere samboer ut. Vi hadde vært sammen i godt over åtte år. Jeg har det bra, og jeg tror eksen har det bra. Vi har pratet om dette lenge og har bearbeidet sorgen.

Barna derimot.. Eldste tar det fint. Jeg er redd for at han holder følelsene inni seg istedet, men han virker oppriktig når han sier at det går bra. Minste derimot har det vondt nå tror jeg. Hun er seks år. Hun forteller det til alle hun treffer og jeg merker at hun er ekstra sårbar nå. Jeg forstår jo det og jeg håper jeg behandler henne på riktig måte nå utfra det som har skjedd nå. Men jeg har så vondt av henne. Det smerter meg at lille godjenta mi skal ha det vondt.

Jeg og eksen samarbeider godt og jeg vet at vi gjør det beste for barna utfra hvordan situasjonen er. Vi sørger for en vennlig tone, viser at vi er venner fortsatt, vi har samme regler for barna og vi har ordnet det slik at overgangen for barna blir rolig og trygg. Men likevel.. Huff, jeg vil bare at skattene mine skal ha det bra.

Hvor lang tid tok det for deres barn før ting hadde gått seg til? Før de syns livet var bra igjen på alle plan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...