Gå til innhold

spiser dere mye chips og annet usunn snacks utenom helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off! her tar det litt av til tider!

Er en del aleina på kveldane, så blir så godtesyk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg,å det uten dårlig samvitighet og greier! :P

Skrevet

Ja, desverre.

Har lagd meg en regel om at jeg kun skal kjøpe godteri på lørdag, men hva hjelper det når en plate melkesjokolade holder hele uka, og potetgullposen ikke blir tom før onsdag?! :P Småspiser sjokolade og potetgull hele tiden.

Klarer ikke å slutte, men skal virkelig skjerpe meg! ..neste uke..

Skrevet

Ja, altfor mye.

Jeg spiser sunn og variert mat i normale porsjoner, men likevel veier jeg 10-15 kg for mye. Det er snopet sin feil, og det er ganske mye snop det :(

Skrevet

Aldri i ukedagene. Kanskje 1 lørdag per mnd. Er ikke så glad i snop, og brus (kullsyre) takler jeg ikke. Så heldig sånn sett. Koser meg med smoothie og sånne ting, det er det beste jeg kan få :)

Skrevet

Nei, ikke i ukedagene, men fråtser i helga :-)

Skrevet

Du er heldig "Håpefull"!

Her er det Cola og chips ofte!

Vekta er heldigvis ikke så alt for mye, men går ikkje berre på vekt!

Gjest Baby♡Lykke
Skrevet

Ikke store mengder. Ofte blir det litt hver dag.

Skrevet

Ja, samme her. Jeg er mye alene på kveldene, og da blir det en del på kveldstid. Har klart meg ganske bra med kun å spise på lørdager den siste måneden, men så kom tante rød på besøk og da ble det lørdagsgodt på en torsdag :P

Skrevet (endret)

Du er heldig "Håpefull"!

i know ;) de som fråtser i snop synes det er stusselig at jeg ikke spiser snop, men jeg orker jo ikke spise noe jeg ikke nyter :P smoothie, og grønnsaker med dip er det beste jeg vet. er nok på høyde med sjokolade og potetgull for alle andre :) men har alltid vært slank, skjønner jo hvprfor. men mat fråtser jeg i. biff i helgene er et must, og jeg har blitt veldig glad i å lage ordentlige hjemmelagde middager hver dag :)

nei det er ikke bare vekta som teller. venninna mi er sykt tynn og spiser myyyye junkfood. hun sliter med kolesterolet og blodtrykket i en alder av 27 :/

Endret av håpefull<3
Skrevet

sitter med cola og potetgul og sjokolade nå jeg :P

Skrevet

Eg og ;) å dip!

Skrevet

Du er heldig "Håpefull"!

i know ;) de som fråtser i snop synes det er stusselig at jeg ikke spiser snop, men jeg orker jo ikke spise noe jeg ikke nyter :P smoothie, og grønnsaker med dip er det beste jeg vet. er nok på høyde med sjokolade og potetgull for alle andre :) men har alltid vært slank, skjønner jo hvprfor. men mat fråtser jeg i. biff i helgene er et must, og jeg har blitt veldig glad i å lage ordentlige hjemmelagde middager hver dag :)

nei det er ikke bare vekta som teller. venninna mi er sykt tynn og spiser myyyye junkfood. hun sliter med kolesterolet og blodtrykket i en alder av 27 :/

ja, eg bør vell gjerne passe meg litt! tar det ein annen dag ;)

Skrevet

Eg og ;) å dip!

Magen er ikke helt enig i at den skal ha dip:( så har måtte droppe den:P

Skrevet

Ja, samme her. Jeg er mye alene på kveldene, og da blir det en del på kveldstid. Har klart meg ganske bra med kun å spise på lørdager den siste måneden, men så kom tante rød på besøk og da ble det lørdagsgodt på en torsdag tongue.png

Lett for det altså ;) hehe..

Skrevet

Eg og ;) å dip!

Magen er ikke helt enig i at den skal ha dip:( så har måtte droppe den:P

Kjipt, det er veldig godt ;) hehe.. :P

Skrevet

Nei, for sjokolade er sunt, ikke sant? Det er i hvertfall godt for humøret.

Skrevet

Spiser en sjokolade hver dag, men alltid tidlig på dagen så jeg kan forbrenne kaloriene før jeg setter meg ned om kvelden. Og da spiser jeg mindre av vanlig mat så vekta ikke skal stige. Beveger meg lite for tida og da må jeg passe på. Kjøper aldri potetgull, is eller brus med sukker.

Har jeg noe godt i huset så forsvinner det fort, derfor kjøper jeg aldri noe utenom lørdagsgodt til ungene og når jeg skal ha besøk.

Skrevet

Uff, altfor mye!! Tror folk hadde fått sjokk om de hadde sett mengdene jeg kan få i meg i løpet av en uke :P

Helt sykt, men føler at jeg er kjempeavhengig.. Prøver å la være å spise det i ukedagene, men så går det kanskje man-fre og så er det på igjen (klarer ikke stoppe igjen etter helgen).

Burde vel slutte helt for en periode, inkl lørdager, men det er jo så kjipt :P

Skrevet

Vi har nesten aldri brus og potetgull. Siden sommeren har vi heller ikke kjøpt noe særlig godis. Nå har vi hatt barnebursdag her, så nå er huset fullt...

Ellers går det i popcorn og øl i helgen her:)

Skrevet

Nope...vet at det slukes og kjøper derfor ikke, helst ikke i helgene engang, kjøper inn hvis vi skal ha gjester. Er et matvrak, så prøver å ikke gjøre det verre for meg selv enn det allerede er !

Skrevet

Gjorde det hver dag før.. Er en grunn til at jeg er overvektig. Men nå er jeg på slankern og har "spisedag" på lørdager ;)

Skrevet

Faktisk så og si aldri - uten at jeg er noen sylfide av den grunn. Er bare ikke vant til å kjøpe sånt utenom helgene, så bare av gammel vane, antar jeg. Har ikke lyst på rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...