Gå til innhold

Hvoran gikk det med hun som vurderte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

å legge igjen mobilen i bilen, med et "spaningsprogram"på, så hun kunne se om han dro dit han skulle? Finner ikke igjen tråden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får ikke til og kopierer og lime inn, søk på. Noen som vil vite hvordan det gikk, se om det kommer opp da. Mannen fant tlf og kom tilbake med den til henne. Så hun fikk ikke sjekket ham opp.

Skrevet

HVORDAN GJØR DU DET DER ?

du er på pc`n?

du ser adressefeltet der oppe. merk all skriften og klikk på hØyre museknapp, og kopier.

Også går du f.eks inn på den sida vi er på nå , trykk hØyre museknapp og lim inn. :)

Skrevet

du er på pc`n?

du ser adressefeltet der oppe. merk all skriften og klikk på hØyre museknapp, og kopier.

Også går du f.eks inn på den sida vi er på nå , trykk hØyre museknapp og lim inn. :)

Det er det jeg har prØvd sjØ. Men det går ikke. Står ikke lim inn etter jeg har trykt kopiert. irriterende enkelte ganger :P
Skrevet

du er på pc`n?

Det er det jeg har prØvd sjØ. Men det går ikke. Står ikke lim inn etter jeg har trykt kopiert. irriterende enkelte ganger :P

du må treffe midt i komentarfeltet for å kopiere
Skrevet

du er på pc`n?

du må treffe midt i komentarfeltet for å kopiere

Trodde det var en slem spØk for og få meg til og prØve nå:P Men måtte jo og det funket:) tusen takk:) Lærte jeg enda mer i dag og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...