Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg var ute på byen forrige helg og møtte en mann som jeg likte veldig godt! Det var han som stadig prøvde og få øyekontakt med meg, og smilte hver gang blikkene våre møttes. Jeg tenkte ikke noe mer over det annet enn at jeg syns han var veldig kjekk. Før jeg visste ordet av det sto han bak meg på dansegulvet og vi begynte å danse. Vi snakket og lo masse mens vi danset, han virket veldig interessert, og ventet for eksempel på meg når jeg gikk på do og slikt.. Men så plutselig måtte jeg dra, og rakk ikke si hade. Angret veldig på at jeg ikke hadde spurt om nummeret hans tidligere, men tenkte rett og slett ikke på det. Jeg hadde sett tidligere på kvelden at han var ute med en jeg gikk på samme ungdomsskole med, så jeg søkte på facebook og fant han med en gang, selv om jeg hadde bare fornavnet. Så, da lurer jeg på om jeg skal sende han en melding eller ikke... Jeg er ikke noe god på sånt her, så aner ikke hva jeg skal gjøre eller skrive evt. Er ikke så sikker på meg selv, og da er det ikke så lett og ta et sånt steg.. Tenker på det hele tiden... Sukk...
It's all about me Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Hadde helt klart sendt en liten melding. Ikke noe lang avhandling, kanskje bare noe sånt som: "Takk for sist, var koselig å møte deg " Så sett om han tok opp tråden eller ikke.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Go for it Hva er det verste som kan skje? Og hva har du å tape på det =) Kanskje det er drømmemannen
Gjest Malore Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Skrivd melding på flekken:) Hopp i det!! Lykke til:)
BulleDulle Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Send en melding! Det var slik jeg kapret drømmemannen!! La han til som venn før jeg hadde truffet han... :-)
Oktoberbarnetmitt Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Ja - skriv melding!! Og lykke til
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Har du lyst har du lov
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg sendte han melding i går kveld, og har ikke hørt noe enda. Jeg vet at om man ikke er venner på facebook pleier meldingene å legge seg inn under mappen "annet", og den er det vel sjeldent folk sjekker.. Er jeg heldig ser han den om noen mnd. Så da er jeg vel like langt da... :-( HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, men vet ikke om jeg tør det rett og slett.. Blir så oppgitt over meg selv, for jeg er så pysete når det kommer til sånt.. Vil ikke virke masete eller slikt.. Teit at facebook er lagt opp på den måten!! :-/
2blå1rosa Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Men på fb står det jo om vedkommende du har skrevet til, har sett det du har skrevet.. Det bruker jo og stå en hake også kl.slett eller sett kl....
Mandalas Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Går det an å poke noen nå for tida da? En mellomting mellom ingenting og å legge til som venn
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Det har ikke kommet opp at han har lest meldingen nei.. Så han har nok ikke sett den. Skulle gått an å poke ja, men det går visst ikke det heller. Dette er frustrerende!!!! :-( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå