Gå til innhold

Da blir det seprasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker rett å slett ikke mer, men hvordan går jeg frem?? Har så mange spørsmål som jeg ikke får svar på.

Håper egentlig at vi klarer å redde forholdet, men føler at vi, jeg trenger å få en pause fra det. Skal jeg fortelle barna om dette eller vente til vi evt blir skilt?

Har fortalt noen få hva vi har bestemt oss for og får veldig mye støtte i fra noen og andre steiler veldig og støtter helt klart min mann. Hvis vi finner tilbake til hverandre, hvordan skal jeg forholde meg til denne delte vennekretsen? Mange av disse har vært nære venner av oss og av meg i mange år og nå velger de side før jeg har fått sendt avgårde papirene??? Vennskapet betyr tydeligvis ingenting??? Synes nesten det er mer sårt enn å gå ifra mannen, fordi dette hadde jeg ikke ofret en tanke...

Håper noen andre vil dele sin erfaringer og tips til å komme igjennom dette helskinnet og klare å bevare et vennskap med mannen eller x`en.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Men har dere prøvd å redde forholdet siden du sier du egentlig vil at det skal reddes?

Ingen enkel situasjon uansett, men ville tatt kontakt med familivernskontoret for å be om råd.

Lykke til

Skrevet

Jeg har føler jeg har prøvd å redde forholdet. Forholdet og samlivet består hovedsaklig av meg og alt jeg skal gjøre, mens mannen har valget om hva han vil gjøre og prioritere.

Vi er ikke engang på samme planet og jeg har prøvd å få han over på mitt lag, men har ikke lykkes med det etter over 2 år med forsøk, da føler jeg at det ikke er håp og jeg tror ikke tre timer på et familievernskontor kommer til å fjerne mine negative følelser og mannens behov for å "realisere seg selv". Det er mye enklere for meg å ta ut en separasjon for å få ha litt frihet selv, noe som er dypt savnet nå.

Hi

Skrevet

var det du som skrev i går ?

Skrevet

Nei, jeg har ikke skrevet om dette før. Er det flere av oss?

Har du link eller husker du noe av overskriften så kanskje jeg kan få noen tips videre derifra?

Hi

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Er vel ingen som forventer at 3 timer skal være nok for å redde et forhold... Et forhold krever tålmodighet og krefter, og det kan være at med regelmessig hjelp at dere kan få bedre kommunikasjon og dermed forstå hverandre bedre.

Sier ikke dette for å være kvass, sier det fordi du ytret et ønske om at ting kunne bedres

Skrevet

Nei, jeg har ikke skrevet om dette før. Er det flere av oss?

Har du link eller husker du noe av overskriften så kanskje jeg kan få noen tips videre derifra?

Hi

Jeg svarte ei dame her i går som skrev noe likt som deg.

Finner det ikke igjen nå. Mulig det er slettet.

Jeg tror det kan være lurt med en pause, det kan være akkurat det dere trenger. Har vært der selv, og fant tilbake til værandre. Tok litt tid men.

Det kommer til et punkt der nok er nok, og av og til er det heller ikke nok om elsker personen.

jeg ville prøvd og forklar barna at dere skal ikke bo sammen lenger, og ikke gi de håp om at dere kansje vil det igjen.

ønsker deg masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...