Gå til innhold

Gråter pga skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye på skolen for tiden. Jeg føler at jeg ikke klarer det og at jeg er på vei mot å stenge meg inni meg selv og bare gi opp.

Det er overdrevent mye.

Kanskje litt hormoner som herjer, men jeg er ikke så langt på vei heller.

Jeg har grått 2 ganger idag fordi jeg er så ufattelig sliten. Og jeg føler at jeg ikke klarer alle oppgavene på skolen. Det blir for mye for meg.

Flere som har det slik nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert mange som har det slik. Og det kan godt henne at hormonene tar eg over kanten. Det er ikke sikkert du hadde reagert på skolearbeidet slik hvis du ikke var gravid. Ta ett steg i gangen. Det som skal først inn må du jobbe med først. Men hvis du har god tid så kan du ta det enkleste først.

Skrevet

Da er vi to! Helt forferdelig, ligger i evigheter hver kveld og funderer på hvordan og om jeg kan greie dette semesteret, og hvilke muligheter jeg har om jeg får sammenbrudd..

Har funnet ut at jeg bare må ta en dag om gangen, og blir det ikke bedre snart, så må jeg snakke med studieveileder og se på mulighetene.

Men jeg tror og håper at jeg klarer mer enn det føles som akkurat nå, og at det bare er om å gjøre å holde hodet over vannet - og kanskje fire litt på krav og forventninger til meg selv?

Lykke til! :)

Skrevet

Sukk. Det er en grunn til at barn ikke burde få barn.

Skrevet

Sukk. Det er en grunn til at barn ikke burde få barn.

Barn? Ikke hørt om høySKOLE, du da?

Sukk. Nok en grunn til at idioter ikke burde hatt tilgang på internett.

Skrevet (endret)

Bachelorstudier er skole, mastergradstudier er skole, doktorgradprogrammer er vel også skole.

Bare to barn her i gården altså, ett i magen og ett i seng på barnerommet..

Endret av Smyril Line

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...