Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Føler med deg. Dvs. Jeg følte det likedan når jeg fikk barn. Hadde det på samme vis. Du er en sterk kvinne. Stå på!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Hvordan følte hun det? Jeg så ikke dagens episode::
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Hun var så lei seg over sin egen situasjon da hun fikk barnet sitt. Hun var alene, gutten hos faren, og hun ble vel litt lei seg når hun begynte å tenke. Hun gravide dama født. Sukk... babyer altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå