Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Ja, mye bedre enn vanlig foundation og pudder.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har mineralfoundation. skal helst ikke bruke så mye sminke. men det altså ikke så ``ille```for huden deet da? hi
Smyril Line Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg reagerer på stort sett alle typer "våte" foundations og rouge, blir tørr og varm, og begynner å klø. Bare escensuals/ID bare minerals ar jeg ingen problemer. Med Body shop sin mineralsminke blir jeg _litt_ tørr. Tror nok bare du må prøve deg frem
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg reagerer på stort sett alle typer "våte" foundations og rouge, blir tørr og varm, og begynner å klø. Bare escensuals/ID bare minerals ar jeg ingen problemer. Med Body shop sin mineralsminke blir jeg _litt_ tørr. Tror nok bare du må prøve deg frem Jeg reagerte på all sminke jeg brukte, før jeg prøvde bareminerals. Den har ikke reagert på hittil Jeg bare lurte på om mineralsminke generelt skal være bedre for huden, enn vanlig sminke. hi
Smyril Line Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Det skal jo ha mindre tilsetningsstoffer, så det er jo logisk. Ingen parfyme, ingen alkohol osv. Jeg reagerer ellers på parfymerte deodoranter og hårprodukter også, så kan tenke meg at det har litt med saken å gjøre - i hvert fall for min del
Fiemamma Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Husk at mineralsminke inneholder talkum, bismuth, silica og andre ting som kan tørke ut irritere huden da.. Mange reagerer på alle oksidene også. Om mineral er bra for deg eller ikke er ganske individuelt. Jeg har hatt mange kunder som ikke kan bruke mineralsminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå