Gå til innhold

mineralsminke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mye bedre enn vanlig foundation og pudder.

Skrevet

Jeg har mineralfoundation. skal helst ikke bruke så mye sminke. men det altså ikke så ``ille```for huden deet da?

hi

Skrevet

Jeg reagerer på stort sett alle typer "våte" foundations og rouge, blir tørr og varm, og begynner å klø. Bare escensuals/ID bare minerals ar jeg ingen problemer. Med Body shop sin mineralsminke blir jeg _litt_ tørr.

Tror nok bare du må prøve deg frem :)

Skrevet

Jeg reagerer på stort sett alle typer "våte" foundations og rouge, blir tørr og varm, og begynner å klø. Bare escensuals/ID bare minerals ar jeg ingen problemer. Med Body shop sin mineralsminke blir jeg _litt_ tørr.

Tror nok bare du må prøve deg frem :)

Jeg reagerte på all sminke jeg brukte, før jeg prøvde bareminerals.

Den har ikke reagert på hittil :)

Jeg bare lurte på om mineralsminke generelt skal være bedre for huden, enn vanlig sminke.

hi

Skrevet

Det skal jo ha mindre tilsetningsstoffer, så det er jo logisk. Ingen parfyme, ingen alkohol osv. Jeg reagerer ellers på parfymerte deodoranter og hårprodukter også, så kan tenke meg at det har litt med saken å gjøre - i hvert fall for min del :)

Skrevet

Husk at mineralsminke inneholder talkum, bismuth, silica og andre ting som kan tørke ut irritere huden da.. Mange reagerer på alle oksidene også. Om mineral er bra for deg eller ikke er ganske individuelt. Jeg har hatt mange kunder som ikke kan bruke mineralsminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...