Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 for ca 500 tilsammen. De er meget bevisste på de fleste "ting" . Begge liker arkitektur, mote, reiser, mat og designgjenstander. Noen som forstår hva jeg snakker om, hva skal jeg kjøpe? En bluse fra HM, eller gavekort fra ikea gir liksom ikke wow-effekt.
Helene Harepus Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 En coffeetablebok på kunst eller design, de allerfleste kreative mennesker setter pris på slikt
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 En kurv fylt med gode lys, pene servietter, en spekepølse, en god olivenolje, eksklusiv sjokolade o.l.
Madolyn Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) En skikkelig god vin, f eks en Amarone. Og stikk gjerne innom en forretning som fokuserer på kulinariske spesialiteter, f eks: http://www.thonshopp...ing/oliviersco/ Nå aner jeg jo ikke hvor du bor, men om du bor i Oslo så hadde jeg dratt på Oliviers & Co. Han som driver denne forretningen er lidenskapelig opptatt av varene sine og kan garantert finne noen godbiter som dette arkitektparet kan storkose seg med Endret 25. oktober 2012 av Madolyn&Muffin
Ladybird2014 Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Slettvoll-boka:-) Vakker, stor bok. Mariskål fra Ittala, noe fra Georg Jensen, Kahler eller lignende.
☆☆☆ Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Vin. Eigentleg alt som blir brukt opp. Vil tru dei vil kjøpe sjølv det som skal pryde heimen. Blomster er undervurdert, forresten. For 500 får du ei ganske så fin samanplanting (ikkje overlat til butikken å plukke ut, då får du ei skikkeleg cheezy potte med nissemor og sleder etc og pynt ingen andre vil ha).
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Både mannen min og jeg er arkitekter, så jeg burde vel kunne svare noe lurt. Ville ikke kjøpt cofeetable designbok eller pyntegjenstander, veldig lett å bomme. Lighte designbøker er ikke noe for seriøse arkitekter. Jeg ville kjøpt 2 teaterbiletter til et moderne stykke på Nathionalteatret hvis de bor i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå