Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis noen skal legges inn her i tre uker, hva kan det være med dem?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Det er umulig å svare på, da man kan få hjelp/behandling/samtaler om alt mulig
Hønemor30 Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Står jo litt om stedet her:) http://no.wikipedia.org/wiki/Modum_bad
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Hi her. Jeg spør fordi faren til min sønns bestevenn kom innom hit tidligere og fortalte at han hadde hatt noe i hodet lenge og ikke følte seg vel. Jeg ble veldig usikker på hva han mente og ville jo ikke anklage han for å være psykisk syk, selv om det var det jeg tenkte, så jeg spurte han som det var en svulst siden det fort kunne være det han mente. Joda sa han, det var det de hadde funnet på st. Olavs i dag, så han skulle hasteopereres på Mandag og deretter skulle han på Modum bad i tre uker på rehabilitering. På grunn av veldig mange hendelser er jeg sikker på at han er psykisk syk og at han helt sikkert snakket det bort litt da dumme meg ikke først skjønte hva han mente med "noe i hodet". Og da jeg søkte opp modum bad etterpå ble det jo bekreftet det jeg trodde da.. Nå har jeg rotet bort sjangsen til å spørre hva som egentlig feiler ham, i tillegg til at jeg har en trang til å vite hvorfor i alle dager han skal dit i tre uker. Sønnen min og sønnen hans er som erteris, men jeg er ikke så fryktelig gira på at gutten min skal henge så mye der lengre.......
Gjest Visten Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Har ikke modum bad voksenrehabilitering da? Det er vel ikke uvanlig med rehabilitering etter operasjoner... og dersom man 'har noe i hodet' kan det jo endre deg noe. Ei venninne av meg hadde noe i hodet,det ga mest utslag på motorikk og syn, som vi kunne merke da.
HvittHus Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Hvorfor skulle det være problematisk at sønnen din besøker sin venn selv om denne vennens far har en psykisk lidelse?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Det var det jeg trodde jeg også Visten, men de har ikke rehabilitering. De tar seg av mennesker med forskjellige psykiske lidelser/forstyrelser/plager.
Gjest Visten Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 Husk nå på at mange sliter med mangt uten at man utgjør noen fare for andre. Å leve med angst, depresjon, utbrenthet, etc er utfordrende og det er flott at det finnes steder man kan få hjelp. Psykiatriske institusjoner er ikke det samme som sinnsykehus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå