Gå til innhold

300 kr for gamle og herpa potetkasser?

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Gode tider for drivved og sånn.. Ser på salgssider på fb...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha... Det er jo fantastisk!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kun pga at det er "in"... Gi det 6 mnd, så får de kanskje igjen 30 kr ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Tror faktisk jeg har noen på låven. Bare de ikke er kastet,,, nemlig slik vi gjør med skrot :-)

Skrevet

Det er ikke grenser for hva man kan kreve i betaling for noe, bare det er shabby chic, har jeg skjønt. Jeg holdt på å flire meg i hjel en gang jeg fant ståltrådhenger, type renseri, med en til og fra lapp og en blondebit på til 80,-

http://epla.no/handlaget/produkter/19596/

Skrevet

På en retroside på FB er det en som skal selge trekasser for 700 stk!!!

Skrevet

Det er ikke grenser for hva man kan kreve i betaling for noe, bare det er shabby chic, har jeg skjønt. Jeg holdt på å flire meg i hjel en gang jeg fant ståltrådhenger, type renseri, med en til og fra lapp og en blondebit på til 80,-

http://epla.no/handlaget/produkter/19596/

hehe...utrolig!

Skrevet

Hadde garasjesalg i sommer, og det første som gikk var gamle kasser av ymse slag. Folk var ville og jeg er sikker på at vi kunne ha satt prisen dobbelt så høyt og vel så det. :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hahahaha, ja den kleshengeren var jo virkelig et kupp :P Men seriøst: Her skal jeg på låven. Noen ruskete tretønner var også på fb, hhv. 600 og 400 kr, takk :o

Lurer på hva det koster for en kabeltrommel eller en palle... 500?

Skrevet

Jeg kjøpte kabeltrommel her for noen uker siden, diameter ca 70 cm - ga 200, men vet det var billig... Den størrelsen kan du få 400 kr for glatt!!! De er jo rålekre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...