Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Oppdaget i dusjen ista at jeg hadde vondt bak når jeg vasket meg. Kikket i speilet og så da at jeg var rød i rumpesprekken. Kjennes ut som huden har sprukket. Har ingen planer om å dra til lege med rumpa min Hva tror dere dette er?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 bare bomullstruser fremover, uten søm i rumpa! og tørke godt etter dusj og bad og toalettbesøk bruker å gjøre underverker her i huset når sånt skjer.. og ja, det kan sprekke og gjøre vondt.. Her er det som regel truser med søm bak, truser av kunststoff eller tettsittende bukser som gnager som er årsaken i tillegg til svette og fukt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 høres ut som om du har fått noe som heter sår hud i rumpa.. det kan komme av for mye/for lite vasking, parfymerte såper, for lite luft eller etter langvarig diare.. anbefaler å lufte godt, ikke bruke annet enn vann å vaske med, og du kan prøve å smøre zink om det blir veldig sårt. god bedring
Følelsesvims Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Prøv med sink og løse truser og bukser ei stund, vask forsiktig med vann, lufttørk. Hvis det begynner å væske med puss og styr, og du får feber, har du nok ikke noe annet valg enn å gå til legen Håper det går seg til!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Dette går over av seg selv Vask med vann, smør med zinksalve, aloevera gel -eller potetmel om du ikke har noe annet for hånden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå